کد خبر 4455
۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱

گزارش اختصاصی آهن‌نیوز از بازار آهن

قیمت ورق در بازار آهن وارد موج افزایشی شد

قیمت ورق در بازار آهن وارد موج افزایشی شد

امروز در بازار آهن قیمت قیمت ورق سرد با روند صعودی روبرو شد این در حالی است که فولاد مبارکه در عرضه‌های خود دچار عقب افتادگی است. قیمت ورق گرم در غالب شرکت‌ها ثابت اعلام شد اما ورق سیاه فولاد مبارکه در چند ضخامت افزایش ۳۰۰ تا ۸۰۰ تومانی داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز در بازار آهن قیمت انواع ورق سرد و گرم نوسانات متعددی داشت، قیمت ورق در غالب شرکت‌ها ثابت اعلام شد اما ورق سیاه فولاد مبارکه در چند ضخامت افزایش ۳۰۰ تا ۸۰۰ تومانی داشت؛ همچنین قیمت ورق روغنی، گالوانیزه و ورق رنگی در اغلب شرکت‌ها افزایش ۳۰۰ تومانی داشت اما برخی مبادی فروش بدون تغییر قیمت محصولات خود را عرضه کردند.

ورق اکسین با کاهش محدود قیمت روبرو شد علت این امر مدیریت عرضه از طرف کارخانه بود. امروز قیمت این محصول با ۲۰۰ تومان افزایش برای رول ۱۰، ۱۲ و ۱۵ میل شیت ۶ در ۲ به نرخ ۳۷ هزار و ۳۰۰ تومان معامله شد.

 قیمت ورق سرد با روند صعودی روبرو شد این در حالی است که فولاد مبارکه در عرضه‌های خود دچار عقب افتادگی است.

با توجه به کاهش نرخ ارز و پایین آمدن قیمت ورق گرم و قیمت ورق گالوانیزه هم بدون تغییر نرخ بود طوری که امروز ورق گالوانیزه تاراز (ظرفیت) به صورت بارگیری از کارخانه برای ضخامت ۰.۵ رول و عرض ۱/۲۵ با نرخ ۵۳ هزار و ۵۰۰ تومان و برای ضخامت ۰.۶ رول و عرض ۱/۲۵ با نرخ ۵۲ هزار تومان خرید و فروش شد.

قیمت ورق دو میلیمتر رول در فولاد مبارکه هفته قبل با نرخ ۳۵ هزار و ۳۰۰ تومان بود که تا اخر هفته به ۳۵ هزار تومان رسید. اما این هفته با افزایش نرخ روبه رو شده و هم اکنون ورق آجدار فابریک فولاد مبارکه به صورت بارگیری از انبار اصفهان برای ضخامت ۳ میل شیت ۶ در ۱/۵ مبلغ ۳۶ هزا رو ۷۰۰ تومان و برای ضخامت ۴ میل شیت ۶ در ۱/۵ مبلغ ۳۷ هزار و ۴۰۰ تومان را تعیین کرده است.

عرضه فولاد مبارکه در قیمتی پایین‌تر از قیمت اسلب بازار را به حیرت برد اما در واقع این امتیازی بود برای خریداران و به نظر می‌رسد قیمت محصولات مبارکه به کف خود رسیده است.

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =