کد خبر 4514
۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲

نرخ طلا و ارز ۷ خرداد ۱۴۰۲/ دلار و طلا در سرازیری

نرخ طلا و ارز ۷ خرداد ۱۴۰۲/ دلار و طلا در سرازیری

قیمت دلار در بازار امروز هفتم خرداد ۱۴۰۲ تا ساعت ۱۲:۰۰ با ۷۰ تومان معادل ۰.۱۳ درصد کاهش نسبت به روز گذشته به مبلغ ۵۱ هزار و ۶۸۰ تومان در حال معامله است. بازار طلا و سکه هم امروز شاهد روند کاهشی قیمت‌ها نسبت به روز گذشته است.

به گزراش پایگاه خبری آهن‌نیوز، قیمت دلار در بازار امروز هفتم خرداد ۱۴۰۲ تا ساعت ۱۲:۰۰ با ۷۰ تومان معادل ۰.۱۳ درصد کاهش نسبت به روز گذشته به مبلغ ۵۱ هزار و ۶۸۰ تومان در حال معامله است. روز جاری برای دلار با ۲۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته و با رقم۵۱ هزار و ۷۶۰ تومان آغاز و طی معاملات روز، ۵۱ هزرا و ۷۹۰ تومان بیشترین مقدار و ۵۱ هزار و ۵۳۰ تومان نیز کمترین رقمی بود که برای قیمت دلار به ثبت رسید.

 قیمت دلار و یورو امروز در صرافی بانک ملی ایران جهت خرید دلار آمریکا ۴۲ هزار و ۷۴ تومان و جهت فروش دلار آمریکا ۴۲ هزار و ۴۹۹ تومان اعلام شد.

همچنین قیمت خرید یورو ۴۵ هزار و ۱۴۵ تومان و قیمت فروش یورو ۴۵ هزار و ۶۰۱ تومان است.

بازار طلا و سکه هم امروز شاهد روند کاهشی قیمت‌ها نسبت به روز گذشته است. امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، به طوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار که روز قبل تا ۲ میلیون و ۵۲۴ هزار و ۷۰۰ تومان رسیده بود، امروز با کاهش ۱.۲ درصدی به ۲ میلیون و ۴۸۹ هزار و۲۰۰ تومان رسید.

قیمت سکه امامی ۳۰ میلیون و ۷۳۴ هزار تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۴۹ درصدی داشته است. 

همچنین نیم‌سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشت. این قطعه کانال ۱۷ میلیون تومانی را از دست داد و با قیمت ۱۶ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان مبادله شد.

ربع‌ سکه نیز ۱۳۵ هزار تومان ارزان و با قیمت ۱۱ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان معامله شد. روز پنجشنبه سکه گرمی در میان قطعات سکه کمترین کاهش قیمت را داشت و با رقم ۶ میلیون و ۶۸۵ هزار تومان مبادله شد.

نرخ طلا و ارز ۷ خرداد ۱۴۰۲/ دلار و طلا در سرازیری

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =