کد خبر 455
۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

در راور استان کرمان؛

کارخانه فولاد راور در مسیر تولید پودرهای آلیاژی و لوله‌های بدون‌درز

کارخانه فولاد راور در مسیر تولید پودرهای آلیاژی و لوله‌های بدون‌درز

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد طرح‌های توسعه‌ای در کارخانه فولاد راور ازجمله کارخانه‌های تولید پودرهای آلیاژی و لوله‌های بدون درز در حال مطالعه است.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، محمدرضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان راور استان کرمان گفت: ۹۰ درصد از پهنه‌های معدنی شهرستان راور متعلق به سازمان‌های انرژی اتمی و محیط‌زیست است و اخیراً در جلسه‌ای که با حضور استاندار و مدیران ارشد سازمان انرژی اتمی و معاونین وزارت صمت در کمیسیون اقتصادی برگزار شد، با سازمان انرژی اتمی برای آغاز عملیات اکتشافی در بخش وسیعی از محدوده‌های معدنی شهرستان توافق شده که به این معنی است در نقاطی که به مواد معدنی غیرپرتوزا دسترسی پیدا کنیم امکان سرمایه‌گذاری و اشتغال جوانان شهرستان فراهم می‌شود.

وی با اشاره به طرح‌های توسعه فولاد بیان کرد: خوشبختانه ظرفیت کارخانه فولاد در بخش ذوب ۶۰ درصد پیشرفت دارد و تا پایان سال امیدواریم به مدار تولید وارد شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اکنون ۱۰۰۰ نفر اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شده و طرح‌های توسعه نیز پس از عملیات ذوب، ازجمله کارخانه‌های تولید پودرهای آلیاژی و لوله‌های بدون درز در حال مطالعه است.

انتهای پیام/

کد خبر 455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =