کد خبر 4582
۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱

آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا گزارش می‌دهد:

سنگینی کفه عرضه نسبت به تقاضا در معاملات امروز

سنگینی کفه عرضه نسبت به تقاضا در معاملات امروز

در انتهای معاملات امروز محصولات زنجیره فولاد در بورس کالا با حذف ۱۷/۲ درصد از این محصولات، ۱۱ هزار و ۵۰۰ تن از آن که تقاضای موجود نیز ۷۵۰ تن پایین‌تر و به مقدار ۱۰ هزار و ۷۵۰ تن بود، معامله شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز دوم خرداد ۱۴۰۲ قرار بود ۱۳ هزار و ۹۰۰ تن محصول فولادی شامل ورق قلع اندود، ورق رنگی و ورق گالوانیزه G در تالار صنعتی عرضه شود که در انتهای معاملات با حذف ۱۷/۲ درصد از این محصولات ۱۱ هزار و ۵۰۰ تن آن که تقاضای آن ۷۵۰ تن پایین‌تر و به مقدار ۱۰ هزار و ۷۵۰ تن بود، معامله شد.

برای دو هزار ورق قلع اندود عرضه شده در بازار امروز تقاضای پایین ۵۵۰ تنی وجود داشت که برمبنای نرخ پایه ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومانی به طور کامل معامله شد. این محصول تغییر حجم و قیمت نسبت به هفته قبل نداشت.

همچنین دو هزار تن ورق رنگی با نرخ پایه ۴۷ هزار و ۷۷۰ تومان که نرخ پایه آن نسبت به هفته قبل کاهش ۳ هزار و ۲۰۰ تومانی داشت علی‌رغم وجود تقاضای پایین به مقدار ۵۰ تن، به طور کامل فروش رفت.

در این میان ورق گالوانیزه G با حذف ۱۹/۱ درصد محصولات عرضه شده امروز به مقدار ۷ هزار و ۵۰۰ تن و با نرخ پایه ۴۴ هزار و ۹۵ تومان که ۱/۸ درصد افزایش نسبت به نرخ پایه داشت، معامله شد. برای این محصول ۱۰ هزار و ۱۵۰ تن نیز تقاضا در بازار وجود داشت.

در این میان ورق گالوانیزه شده عرضه شده توسط ورق خودرو چهار محال و بختیاری ۱۱/۵ درصد افزایش نسبت به نرخ پایه داشته و به قیمت ۴۶ هزار و ۷۱۲ تومان معامله شد.

تصاویر زیر جزئیات عرضه محصولات فولادی امروز در بورس کالا و نتیجه معاملات را نشان می‌دهد.

سنگینی کفه عرضه نسبت به تقاضا در معاملات امروز

سنگینی کفه عرضه نسبت به تقاضا در معاملات امروز

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =