کد خبر 4657
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

فروش متری مسکن در انتظار ابلاغیه هیأت مدیره بورس

فروش متری مسکن در انتظار ابلاغیه هیأت مدیره بورس

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در خصوص فروش متری مسکن در تهران، گفت: منتظر هستیم هیأت مدیره بورس دستورالعمل را ابلاغ کند.

به گزارش آهن نیوز؛ مهدی هدایت مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران در خصوص فروش متری مسکن، گفت: در فروش متری مسکن ایمنی و تضامین طرح بالاست و سود حداقلی هم برای خریداران ایجاد می شود.

وی به طرح قبلی فروش متری مسکن در تهران اشاره کرد و گفت: در طرح های قبلی زمین و واحد آماده ارائه می شود اما این بار با عرضه اوراق پروژه ها را عرضه می کنیم و پروژه های را می آوریم که حداکثر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند؛ مراقبت می کنیم منابع حاصل از فروش متری در خود پروژه استفاده شود.

مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران با بیان اینکه مردم در این پروژه مشارکت می کنند، گفت: فقط باید دقت کنیم بورس بازی نشود که البته ابزارهای برای  جلوگیری از بروز مشکلات صورت گرفته و ما به دنبال  تولید مسکن استطاعات پذیر هستیم.

به گفته هدایت، طرح فروش متری مسکن  برای هدایت سرمایه گذاری خرد به سمت خرید مسکن است و این کار به نفع اقتصاد است و همچنین اشتغال ایجاد می کند.

وی ادامه داد: تهدیدات در بخش مسکن کمتر است چون فضای شفاف تری است و شهروندان با خرید اوراق می دانند پروژه کجاست و حتی می توانند قیمت بگیرد.

هدایت گفت: منتظر هستیم هیات مدیره بورس دستور العمل را ابلاغ کند تا کار را آغاز کنیم . البته کار به صورت پایلوت در پروژه ای در  نواب (هلال احمر) با ۲۶۰ واحد آغاز شده و این مسکن استطاعات پذیر و با قیمت مناسب است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر 4657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =