کد خبر 4759
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالای ایران گزارش می‌دهد:

افزایش یک درصدی قیمت تیرآهن و میلگرد بورسی

افزایش یک درصدی قیمت تیرآهن و میلگرد بورسی

طبق اطلاعیه بورس کالای ایران امروز قرار است ۲۲۴ هزار ۱۶۷ تن محصولات نورد فولادی شامل تیرآهن، میلگرد، ناوردانی، نبشی، ورق گرم، ورق سرد B، ورق گالوانیزه G و ورق رنگی در تالار صنعتی بورس کالا عرضه شود. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه بورس کالای ایران امروز ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ قرار است ۲۲۴ هزار ۱۶۷ تن محصولات نورد فولادی شامل تیرآهن، میلگرد، ناوردانی، نبشی، ورق گرم، ورق سرد B، ورق گالوانیزه G و ورق رنگی در تالار صنعتی بورس کالا عرضه شود. 

تیرآهن عرضه شده در بورس کالای امروز به مقدار ۲۰ هزار و ۶۹۴ تن بوده که حدود یک درصد افزایش حجم نسبت به هفته قبل داشته و نرخ پایه آن نیز با ۰/۸ درصد افزایش به مبلغ ۲۴ هزار و ۴۲۰ تومان معامله خواهد شد.

همچنین میلگرد با ۱۸۳ هزار و ۲۱ تن ۲۵/۲ درصد افزایش حجم عرضه نسبت به هفته قبل داشته و نرخ پایه آن نیز با حدود یک درصد افزایش به مبلغ ۲۳ هزار و ۷۲۳ تومان به ازای هر کیلو تعیین شده است.

ناودانی با ۸۷۵ تن تغییر قیمتی نسبت به هفته قبل نداشته و به مبلغ ۲۵ هزار و ۷۶۲ تومان درحالی در تابلوی معاملات قرار می‌گیرد که ۶۶/۸ درصد کاهش حجم نسبت به هفته قبل دارد.

نبشی نیز با ۶۹ درصد کاهش حجم به مقدار ۹۲۷ تن و کاهش ۱/۴۵ درصد نرخ پایه به قیمت ۲۴ هزار و ۱۲۲ تومان معامله خواهد شد.

ورق گرم موجود در لیست عرضه امروز بدون تغییر حجم و قیمت نسبت به هفته قبل به مقدار ۱۴ هزار و ۹۰۰ تن و با نرخ پایه ۲۶ هزار و ۲۶ تومان در تابلوی معاملات قرار خواهد گرفت.

در میان عرضه‌های امروز هزار و ۵۰۰ تن ورق سرد B، ورق گالوانیزه G و ورق رنگی موجود است که فقط نرخ پایه گالوانیزه ۵/۲ درصد افزایش نسبت به هفته قبل دارد و دو مورد دیگر تغییر نرخی نداشته است.

تصویر زیر جزئیات عرضه محصولات مربوط به زنجیره فولاد را به همراه نوسان عرضه و قیمت نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد:

افزایش یک درصدی قیمت تیرآهن و میلگرد بورسی

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =