کد خبر 4778
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

ریزش ۱۱۰۰ واحدی شاخص کل بورس در ۱۷ خرداد ۱۴۰۲

ریزش ۱۱۰۰ واحدی شاخص کل بورس در ۱۷ خرداد ۱۴۰۲

شاخص کل بازار سهام، آخرین روز کاری هفته را کم جان و بی رمق دنبال کرد و در نهایت با ریزشی ۱۱۰۰ واحدی به کار خود پایان داد.

به گزارش آهن نیوز؛ بازار سهام آخرین روز کاری هفته را  کم جان و بی رمق آغاز کرد و از اواسط بازار به واسطه انتشار گزارش یکی از سهام گروه بانکی با فشار عرضه روبرو شد و در نهایت در محدوده ی منفی به کار خود پایان داد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۱۱۰۰ واحدی به ۲ میلیون و ۲۸۸ هزار واحد رسید و همچنان در فتح قله ی ۲ میلیون ۳۰۰ هزار واحدی ناکام ماند، همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز رشدی ناچیز را تجربه کرد و در ارتفاع ۷۷۶ هزار واحد ماند.

گفتنی است سه نماد «شستا»، «شپنا» و «شبندر» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «بپاس»، «وسپهر» و «صبا» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «پی پاد»، «خگستر» و «شستا» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «عالیس»، «زفجر» و «دی» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۸ هزار میلیارد  تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۳۳۰ میلیارد تومان از بازار سهام  خارج کردند. 

در بازار امروز ۱۴۹ نماد در محدوده مثبت و ۲۳۱ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۸۴ نماد در محدوده مثبت و ۱۹۷ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

اما شاخص فلزات اساسی امروز برخلاف شاخص کل حرکت کرده و ۲ هزار و ۳۴۱ واحد معادل ۱۴ صدم درصد افزایش داشته و در پله یک میلیون ۶۴۵ هزار و ۹۱۵ واحد ایستاد.

ریزش ۱۱۰۰ واحدی شاخص کل بورس در ۱۷ خرداد ۱۴۰۲

انتهای پیام/

کد خبر 4778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =