کد خبر 506
۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷

وضعیتِ امروز فلزات در بازار بورس

وضعیتِ امروز فلزات در بازار بورس

 امروز سه شنبه ۴ مرداد ماه ۱۴۰۱ در تالار صنعتی بورس کالا از ۱۹ هزارتن محصول فولادی فقط ۸ هزار و پانصد تن، در تابلوی معاملات تالارصنعتی مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، در دقایق ابتدایی امروز معاملات شاهد رنگ سبز در روند شاخص کل بودیم اما در ادامه این شاخص وارد روند کاهشی شد و پایان معاملات قرمز رنگ رقم خورد.

شاخص کل این بازار در زمان بسته شدن معاملات امروز ۹۶۸ واحد افت داشت و به یک میلیون و ۴۳۸ هزار و ۴۴۸ واحد رسید.

شاخص کل هم ‌وزن تا پایان معاملات ۲ هزار و ۸۳۱ واحد کاهش یافت و در ارتفاع ۳۸۸ هزار و ۲۹۹ واحدی قرار گرفت. شاخص فلزات اساسی با افت دیروز خود و عبور از سطح حمایت یک میلیونی، در نهایت با افت ۷ هزار و ۱۹۹ واحدی، رقم ۹۹۱ هزار و ۹۹۶ واحد را نشان داد.

نمادهای «بموتو»،«حکشتی»،«سخزر»،«بکام»و«غپینو» بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند. همچنین نمادهای«فنوال»، «بترانس»، «ولغدر»، «وساخت» و «وساپا» بیشترین کاهش قیمت را در بازار امروز رقم زدند.

امروز ۱۷ نماد فولادی قرمز رنگ و فقط ۷ نماد سبز رنگ بودند. در بین نمادهای فولادی، نماد «فنوال» با افت نزدیک به ۵ درصدی بیشترین کاهش را در بین نمادهای فولادی داشت.

 امروز سه شنبه ۴ مردادماه ۱۴۰۱ در تالار صنعتی بورس کالا از ۱۹ هزارتن محصول فولادی فقط ۸ هزار و پانصد تن، در تابلوی معاملات تالارصنعتی مورد معامله قرار گرفت.

امروز ۹۰۰ تن ورق گرم B با قیمت میانگین ۱۵۶ هزار و ۲۷۶ ریال، معامله شد.

با توجه به عدم عرضه ورق گالوانیزه در هفته قبل نیز، این محصول مورد استقبال بازار قرار نگرفت و فقط ۲۸۵۰ تن با قیمت میانگین ۲۴۴ هزار و ۵۸ ریال به معامله رسید.

قرار بود ۱۹ هزار تن محصول فولادی بر روی تابلوی تالار صنعتی معاملات بورس کالا مورد معامله قرار گیرد اما فقط حدود ۴۲ درصد از این میزان یعنی معادل ۸ هزار و پانصد تن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد.

۶ هزار و پانصد تن ورق گالوانیزه، بر روی تابلو مورد معامله قرار گرفت که این مقدار ۳ هزار و ۵۰۰ تن از حجم عرضه اعلام شده در اطلاعیه امروزصبح ، کمتراست.

همچنین با وجود تقاضای ۴ هزار و ۹۰۰ تنی برای ورق گرم B تنها ۹۰۰ تن از این محصول مورد معامله قرار گرفت .

علاوه براین ورق رنگی به دلیل کمبود تقاضا از روی تابلوی معاملات بورس کالا حذف شد.

پایان پیام/ف

کد خبر 506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =