کد خبر 5070
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱

نرخ ارز و طلا امروز یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲/ کاهش جزئی قیمت دلار

نرخ ارز و طلا امروز یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲/ کاهش جزئی قیمت دلار

امروز قیمت دلار پایین آمد و به ۴۹,۴۰۰ (چهل و نه هزار و چهارصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۲۱ درصدی داشته است. قیمت طلا اما افزایش یافت.

به گزارش آهن نیوز؛ اما قیمت طلا امروز کمی بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۲,۳۷۵,۸۰۰ (دو میلیون و سیصد و هفتاد و پنج هزار و هشتصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۵۸ درصدی داشته است.

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با افزایش ۰.۴۱ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۰,۲۷۴,۰۰۰ (ده میلیون و دویست و هفتاد و چهار هزار) تومان معامله شد.

اما قیمت سکه امروز نسبت به روز گذشته حدود ۴۰۰ هزار تومان کاهش یافت و به ۲۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت دلار هم در بازار آزاد، امروز به ۴۹,۴۰۰ (چهل و نه هزار و چهارصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۲۱ درصدی داشته است.

دلار مبادله ای، امروز به ۴۱,۳۴۷ (چهل و یک هزار و سیصد و چهل و هفت ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۰۱ درصدی داشته است.

یورو در بازار آزاد، امروز به ۵۴,۰۴۳ (پنجاه و چهار هزار و چهل و سه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۲۱ درصدی داشته است.

پوند امروز با کاهش ۰.۲۱ درصدی، از ۶۳,۴۸۳ (شصت و سه هزار و چهارصد و هشتاد و سه ) تومان به ۶۳,۳۵۵ (شصت و سه هزار و سیصد و پنجاه و پنج ) تومان رسید.

انتهای پیام/

کد خبر 5070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =