کد خبر 5110
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
تیرآهن روی خط نزول

امروز در بازار تیرآهن، بیشتر کارخانه‌ها با حفظ یا کاهش قیمت‌ها، نرخ این مقطع فولادی را در کانال هفته گذشته بین ۲۷ هزار تومان برای سایز ۲۷ تا ۲۹ هزار تومان برای سایز ۱۲ برای بخش کیلویی نگه داشتند.

به گزراش پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز قیمت دلار وارد کانال ۴۸ هزار تومان شده و و با نرخ ۴۸ هزار و ۸۰۰ تومان در حال معامله است. در بازار آهن نیز قیمت اکثر محصولات فولادی کاهشی اعلام شدند. در برخی از مبادی نیز ثبات قیمت اعلام شد.

قیمت روز تیرآهن دیروز در برخی مبادی ثابت اعلام شد اما در کارخانه و بنگاه قیمت تیرآهن ذوب آهن اصفهان در برخی سایزها با کاهش ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومانی همراه بود.

امروز در بازار تیرآهن، بیشتر کارخانه‌ها با حفظ یا کاهش قیمت‌ها، نرخ این مقطع فولادی را در کانال هفته گذشته بین ۲۷ هزار تومان برای سایز ۲۷ تا ۲۹ هزار تومان برای سایز ۱۲ برای بخش کیلویی نگه داشتند. در این میان نرخ اعلامی تیرآهن شاخه‌ای در شرکت ذوب آهن اصفهان به صورت بارگیری از انبار اصفهان  ۷۰ الی ۱۶۰ هزار تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ اعلامی روز گذشته داشته که به شرح زیر است:

۱۴      ⬅️    ۴۵۴۰۰۰۰     تومان
۱۶      ⬅️    ۵۳۷۰۰۰۰     تومان
۱۸      ⬅️    ۶۵۴۰۰۰۰     تومان
۲۰      ⬅️    ۷۶۲۰۰۰۰     تومان
۲۲      ⬅️    ۹۹۰۰۰۰۰   تومان
۲۴      ⬅️    ۱۰۵۴۰۰۰۰   تومان
۲۷      ⬅️    ۱۲۰۳۰۰۰۰   تومان

تیرآهن نیمه سبک ذوبی شاخه‌ای ۱۴    ⬅️   ۴۱۴۰۰۰۰  تومان

تیرآهن نیمه سبک ذوبی شاخه‌ای ۱۶    ⬅️   ۴۸۲۰۰۰۰  تومان

در بخش کیلویی نیز نرخ اعلامی این محصول از شرکت ذوب آهن اصفهان در صورت بارگیری از بارگیری از کارخانه کاهش ۱۰۰ الی ۶۰۰ تومانی به همراه داشت که به شرح زیر است:

۱۴      ⬅️    ۲۹۱۰۰   تومان
۱۶      ⬅️    ۲۸۱۰۰   تومان
۱۸      ⬅️    ۲۸۱۰۰   تومان
۲۰      ⬅️    ۲۷۹۰۰   تومان
۲۴      ⬅️    ۲۸۰۰۰   تومان
۲۷      ⬅️    ۲۷۳۰۰   تومان

انتهای خبر/ ف

کد خبر 5110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =