کد خبر 5119
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

عرضه میلگرد ساده صنعتی برای سومین بار در این هفته

عرضه میلگرد ساده صنعتی برای سومین بار در این هفته

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالا، امروز ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ قرار است ۷۰ هزار و ۲۵۰ تن انواع ورق فولادی شامل سبد ساده میلگرد صنعتی، ورق سرد B , ورق گالوانیزه G در تالار صنعتی عرضه شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالا، امروز ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ قرار است ۷۰ هزار و ۲۵۰ تن انواع ورق فولادی شامل سبد ساده میلگرد صنعتی، ورق سرد B , ورق گالوانیزه G در تالار صنعتی عرضه شود.

در میان عرضه‌های امروز برخلاف روال عادی برنامه عرضه روازنه، محصول سبد میلگرد ساده صنعتی نیز موجود است، این محصول امروز به حجم ۵۲ هزار و ۳۰۰ تن با نرخ پایه ۲۷ هزار ۸۳۳ تومان عرضه شده است که این هفته سومین بار عرضه این محصول است. گفتنی است سبد میلگرد ساده صنعتی از ابتدای امسال با حجم بالا نیز عرضه شده اما به علت نبود تقاضا هر بار از تابلوی معاملات حذف شده است.

ورق  سرد B با بیشترین حجم کاهش نسبت به هفته قبل به میزان ۵۵ درصد، به حجم دو هزار تن با نرخ پایه ۳۱ هزار و ۵۱۰ تومان در تابلو معاملات قرار خواهد گرفت، که تغییر قیمتی نیز نداشته است.

برای ۱۵ هزار و ۹۵۰ تن ورق گالوانیزه G عرضه شده نیز نرخ پایه تغییر محسوسی نسبت به هفته قبل نداشته و مبلغ ۴۳ هزار و ۲۴۶ تومان به ازای هر کیلو تعیین شده که بازه قیمتی برای این محصول نیز بین ۴۲ هزار و تا ۴۴ هزار و ۷۰۰ تومان است.

تصویر زیر جزئیات عرضه‌های امروز را همراه با نوسان عرضه و قیمت نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد:

عرضه میلگرد ساده صنعتی برای سومین بار در این هفته

انتهای خبر/ ف

کد خبر 5119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =