کد خبر 5170
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲

نرخ ارز و طلا امروز ۳۱ خرداد ۱۴۰۲/ دلار مبادله ای کاهش یافت

نرخ ارز و طلا امروز ۳۱ خرداد ۱۴۰۲/ دلار مبادله ای کاهش یافت

دلار ‌امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس با کاهش ۱۰ تومانی، ۴۱ هزار و ۲۹۳ تومان و در بخش حواله‌ ۳۷ هزار و ۵۳۹ تومان کشف قیمت شد.

به گزارش آهن نیوز؛ دلار امروز در بازار ارز تهران و به نرخ توافقی صرافی در زمان تنظیم گزارش، به قیمت ۴۰ هزار و ۸۸۰ تومان خریداری و با نرخ ۴۱ هزار و ۳۸۰ تومان فروخته شد. ‌

همچنین دلار در بازار آزاد در کانال ۴۸ هزار تومان باقی مانده و با قیمت ۴۸ هزار و ۸۸۶ تومان معامله شد

امروز همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۴ هزار و ۵۷۷ تومان معامله شد.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد به دلیل نبود تقاضا، دلالان مقابل صرافی‌ها امروز ‌قیمت دلار را ۴۸ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام می‌کنند.

آخرین قیمت انواع سکه و طلا

سکه امامی (طرح قدیم) در بازار امروز با کاهش ۴۰۰ هزار تومانی، به نرخ ۲۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با افت ۲۵۰ هزار تومانی به قیمت ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه امروز در بازار با کاهش ۶۰۰ هزار تومانی، به نرخ ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه نیز به قیمت ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی به نرخ ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد. ‌

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، ۲ میلیون و ۲۷۴ هزار تومان کشف قیمت شد و طلا در بازار نیز به قیمت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد، همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۹ میلیون و ۹۶۶ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

هر انس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز در بازار جهانی امروز با کاهش ۱۵ صدم درصدی، ۱۹۳۳ دلار بود.

انتهای پیام/

کد خبر 5170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =