کد خبر 5206
۳ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

کاهش قیمت ۱ تا ۸ درصدی کلیه محصولات فولادی عرضه شده

کاهش قیمت ۱ تا ۸ درصدی کلیه محصولات فولادی عرضه شده

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز سوم تیر ۱۴۰۲ قرار است ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۲۷۶ تن محصول شامل ۱۱۳ هزار و ۷۸۱ تن محصولات نورد فولادی و ۱۳۹ هزار تن آهن اسفنجی در تالار صنعتی و حراج باز عرضه شود. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز سوم تیر ۱۴۰۲ قرار است ۲۵۲ هزار و ۷۸۱ تن محصول شامل ۱۱۳ هزار و ۷۸۱ تن محصولات نورد فولادی و ۱۳۹ هزار تن آهن اسفنجی در تالار صنعتی عرضه شود. 

محصولات فولادی امروز شامل تیرآهن، سبد میلگرد ساده صنعتی، میلگرد کلاف و آلیاژی، شمش بلوم، ناودانی و انواع ورق سرد و گالوانیزه خودرو و سرد لوازم خانگی است که ۱۴/۳ درصد کاهش حجم نسبت به هفته قبل دارد.

تیرآهن عرضه شده در میان محصولات امروز با ۷۱/۹ درصد کاهش به حجم ۵۲۹ تن و نرخ پایه ۲۳ هزار و ۳۵۱ تومان به ازای هر کیلو عرضه شده که نرخ پایه آن ۳/۴ درصد کاهش نسبت به هفته قبل دارد. طبق اطلاعیه امروز، فقط سه نوع تیرآهن ۲۲، ۲۴ و ۲۷ توسط ذوب آهن اصفهان با نرخ ثابت عرضه شده است. گفتنی است نوع تسویه آن هم به صورت ۵۰ درصد نقد و ۵۰ درصد اعتباری است.

محصولات میلگردی موجود در عرضه‌های امروز نیز شامل ۴۵ هزار و ۷۳۹ تن سبد میلگرد ساده صنعتی، دو هزار و ۵۰۰ تن میلگرد آلیاژی و ۳ هزار و ۴۹۸ تن میلگرد کلاف است که سبد میلگرد ساده صنعتی ۸/۷ درصد و میلگرد کلاف و آلیاژی نیز ۳ درصد کاهش قیمت نسبت به هفته قبل دارند.

شمش بلوم موجود در لیست عرضه امروز نیز با ۲۱/۶ درصد کاهش حجم به مقدار ۴۴ هزار و ۳۴۰ تن با نرخ پایه ۲۳ هزار و ۵۵۲ تومان عرضه شده که قیمت آن تغییر محسوسی نسبت به هفته قبل ندارد.

امروز همچنین انواع ورق سرد خودرو و لوازم خانگی با نرخ پایه ۳۳ هزار و ۵۰۰ تومان و ورق گالوانیزه خودرو با قیمت ۴۴ هزار و ۷۰۰ تومان در لیست عرضه موجود است.

همچنین طبق روال هر شنبه تالار صنعتی بورس کالا، این هفته نیز با کاهش ۸/۵۹ درصدی حجم عرضه، میزبان ۱۳۹ هزار تن آهن اسفنجی به نرخ پایه ۱۲ هزار و ۲۷۴ تومان به ازای هر کیلو بدون ارزش افزوده است که نسبت به هفته قبل ۳/۴ درصد کاهش قیمت داشته است.

تصویر زیر جزئیات عرضه‌های امروز به همراه نوسان قیمت و حجم را نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد.

کاهش قیمت ۱ تا ۸ درصدی کلیه محصولات فولادی عرضه شده

انتهای خبر/ ف

کد خبر 5206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =