کد خبر 5255
۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

کاهش ۲۵۰ تومانی نرخ پایه شمش بلوم

کاهش ۲۵۰ تومانی نرخ پایه شمش بلوم

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالا امروز ۵ تیر ۱۴۰۲ قرار است ۱۵۴ هزار و ۲۵۵ تن محصولات فولادی شامل تختال، شمش بلوم، ورق سرد B و ورق گالوانیزه G عرضه شود. این درحالی است که حجم عرضه شده در روز جاری بیش از ۴۲/۵ درصد کاهش نسبت به هفته قبل دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالا امروز ۵ تیر ۱۴۰۲ قرار است ۱۵۴ هزار و ۲۵۵ تن محصولات فولادی شامل تختال، شمش بلوم، ورق سرد B و ورق گالوانیزه G عرضه شود. این درحالی است که حجم عرضه شده در روز جاری بیش از ۴۲/۵ درصد کاهش نسبت به هفته قبل دارد.

تختال C عرضه شده در اطلاعیه امروز با ۱۰ هزار تن حجم که توسط فولاد خوزستان عرضه شده، کاهش ۸۰ درصدی نسبت به هفته قبل داشته اما نرخ پایه آن از ابتدای سال ثابت بوده و به مبلغ ۱۹ هزار و ۱۰۰ تومان به ازای هر کیلو معامله می‌شود.

شمش بلوم موجود در عرضه‌های امروز نیز با حجم ۱۴۰ هزار و ۷۵۵ تن موجود بوده و حجم آن ۱۱/۵ درصد کاهش نسبت به هفته قبل دارد. نرخ پایه برای این محصول به نسبت هفته گذشته یک کاهش ۱/۱ درصدی داشته و به قیمت ۲۰ هزار و ۴۴۵ تومان به ازای هر کیلو تعیین شده است. پایین‌ترین نرخ عرضه این محصول ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان و بالاترین نرخ نیز ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

گفتنی است طبق اطلاعیه دیروز بورس کالا نرخ پیش پرداخت شمش بلوم موجود در لیست عرضه امروز ۱۰ درصد اعمال شده است.

ورق سرد B با حجم هزار و ۵۰۰ تن و نرخ پایه ۳۱ هزار و ۵۴۲ تومان که توسط صنایع هفت الماس برای تاریخ تحویل ۲۹ شهریور عرضه شده در تابلوی معاملات قرار می‌گیرد.

ورق گالوانیزه G موجود در لیست عرضه امروز نیز با ۳۳/۳ درصد کاهش حجم و ۰/۷ درصد افت قیمت پایه مواجه شده و به حجم ۲ هزار تن و نرخ ۴۴ هزار ۳۶۲ تومان به ازای هر کیلو معامله خواهد شد. عرضه این محصول امروز توسط فولاد مبارکه اصفهان برای تاریخ تحویل ۳۱ شهریور سال جاری صورت گرفته و به صورت ۵۰ درصد نقدی و ۵۰ درصد اعتباری تسویه خواهد شد.

تصویر زیر جزئیات محصولات عرضه شده امروز به همراه نوسان حجم و نرخ را نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد.

کاهش ۲۵۰ تومانی نرخ پایه شمش بلوم

انتهای خبر/ ف

کد خبر 5255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =