کد خبر 5271
۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹

آهن‌نیوز از بازار آهن گزارش می‌دهد:

ثبات در تیرآهن در پی کاهش دلار

ثبات در تیرآهن در پی کاهش دلار

در معاملات امروز قیمت روز تیرآهن در بخش شاخه‌فروشی بین ۵۰ تا ۱۵۰ هزار تومان کاهش داشت اما غالب شرکت‌ها بدون تغییر قیمت محصولات خود را عرضه کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، به نظر می‌رسد در شرایط فعلی نرخ دلار بیشترین تأثیر را در روند نوسانات بازار آهن دارد و بازگشت نرخ دلار در آخر وقت دیروز به کانال ۴۹ هزار تومانی ترمزی برای ادامه افزایش قیمت آهن آلات بود اما متقاضی مصرف نیز مجددا عقب‌نشینی کرد و معاملات چندانی مشاهده نشد.

دیروز در معاملات ثبت شده برای تیرآهن نرخ اعلامی این محصول از ذوب آهن اصفهان در کارخانه ۵۰ الی ۵۰۰ تومان و در بنگاه ۳۰ الی ۳۸۰ هزار تومان افزایش به دنبال داشت.

در معاملات امروز اما قیمت روز تیرآهن در بخش شاخه‌فروشی بین ۵۰ تا ۱۵۰ هزار تومان کاهش داشت اما غالب شرکت‌ها بدون تغییر قیمت محصولات خود را عرضه کردند. ذوب آهن اصفهان نیز در بخش شاخه‌ای به صورت بارگیری از انبار اصفهان نرخ‌های اعلامی خود را بدون تغییر اعلام کردند که برای سایزهای مختلف به شرح زیر است:

۱۴      ⬅️    ۴۴۳۰۰۰۰     تومان
۱۸      ⬅️    ۶۴۳۰۰۰۰     تومان
۲۰      ⬅️    ۷۶۳۰۰۰۰     تومان
۲۲      ⬅️    ۹۱۵۰۰۰۰   تومان
۲۴      ⬅️    ۱۰۴۳۰۰۰۰   تومان
۲۷      ⬅️    ۱۲۳۳۰۰۰۰   تومان

تیرآهن نیمه سبک ذوبی شاخه‌ای ۱۴    ⬅️   ۴۱۰۰۰۰۰  تومان
تیرآهن نیمه سبک ذوبی شاخه‌ای ۱۶    ⬅️   ۴۸۰۰۰۰۰  تومان

اما در بخش کیلوفروشی قیمت‌های اعلامی این شرکت به صورت بارگیری از کارخانه ۲۰۰ الی ۴۰۰ تومان کاهش در برخی سایزها و ۵۰ الی ۳۰۰ تومان افزایش در بقیه سایزها نسبت به آخرین نرخ اعلامی روز گذشته به همراه داشت که لیست قیمت آن به شرح زیر است:

۱۴      ⬅️    ۲۸۶۰۰   تومان
۱۶      ⬅️    ۲۷۷۰۰   تومان
۱۸      ⬅️    ۲۸۰۰۰   تومان
۲۰      ⬅️    ۲۷۸۰۰   تومان
۲۴      ⬅️    ۲۸۲۰۰   تومان
۲۷      ⬅️    ۲۷۶۵۰   تومان

انتهای خبر/ ف

کد خبر 5271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =