کد خبر 5299
۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳

گزارش اختصاصی آهن‌نیوز از بازار آهن

آرامش به بازار تیرآهن بازگشت

آرامش به بازار تیرآهن بازگشت

امروز قیمت روز تیرآهن در بخش شاخه‌فروشی و کیلوفروشی عمدتا ثابت اعلام شد اما برخی سایزها با کاهش ۲۰ تا ۱۰۰ هزار تومانی همراه بود. نرخ‌های اعلامی تیرآهن ذوب‌آهن اصفهان نیز ۵۰ الی ۱۳۰ تومان کاهش در اکثر سایزها داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز نرخ دلار با افت ۴۰۰ تومانی خود هم اکنون با قیمت ۴۹ هزار و ۳۰۰ تومان در حال معامله است. بازار آهن نیز با سپری کردن روزهای ابتدایی هفته، اکنون دوباره ثبات خود را به دست آورده است.

در معاملات دیروز اکثر مبادی تولید آهن، ترجیح دادند مقاطع فولادی همچون میلگرد، تیرآهن و ... را بدون افزایش نرخ به بازار عرضه کنند. این اتفاق را می‌توان مرهون پایان ماجرای کودتا در روسیه، ثابت شدن نرخ دوباره دلار و کاهش فضای منفی سیاسی در کشور دانست.

نرخ تیرآهن معامله شده در بازار دیروز در بخش شاخه‌فروشی بین ۵۰ تا ۱۵۰ هزار تومان کاهش داشت اما غالب شرکت‌ها بدون تغییر قیمت محصولات خود را عرضه کردند.

اما امروز قیمت روز تیرآهن در بخش شاخه‌فروشی و کیلوفروشی عمدتا ثابت اعلام شد اما برخی سایزها با کاهش ۲۰ تا ۱۰۰ هزار تومانی همراه بود. نرخ‌های اعلامی تیرآهن ذوب‌آهن اصفهان به صورت بارگیری از انبار اصفهان نیز  ۵۰ الی ۱۳۰ تومان کاهش در اکثر سایزها  نسبت به آخرین نرخ اعلامی روز گذشته داشته و به شرح زیر است:

۱۴      ⬅️    ۴۳۰۰۰۰۰     تومان
۱۶      ⬅️    ۵۲۰۰۰۰۰     تومان
۱۸      ⬅️    ۶۳۵۰۰۰۰     تومان
۲۰      ⬅️    ۷۶۳۰۰۰۰     تومان
۲۲      ⬅️    ۹۱۰۰۰۰۰   تومان
۲۴      ⬅️    ۱۰۴۳۰۰۰۰   تومان

تیرآهن نیمه سبک ذوبی شاخه‌ای 
 ۱۴    ⬅️   ۴۰۵۰۰۰۰  تومان
 ۱۶    ⬅️   ۴۸۰۰۰۰۰  تومان

در بخش کیلویی نیز این شرکت برای محصولات بارگیری شده از کارخانه ۱۰۰ الی ۵۵۰ تومان کاهش را نسبت به آخرین نرخ اعلامی روز قبل اعلام کرد که به شرح زیر است:

۱۴      ⬅️    ۲۸۵۰۰   تومان
۱۶      ⬅️    ۲۷۶۰۰   تومان
۱۸      ⬅️    ۲۷۸۰۰   تومان
۲۰      ⬅️    ۲۷۸۰۰   تومان
۲۴      ⬅️    ۲۷۶۵۰   تومان
۲۷      ⬅️    ۲۸۵۰۰   تومان

انتهای خبر/ ف

کد خبر 5299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =