کد خبر 5363
۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

گندله و بریکت امروز در تابلوی معاملات بورس کالا

گندله و بریکت امروز در تابلوی معاملات بورس کالا

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز قرار است ۱۵۶ هزار تن محصول مربوط به زنجیره فولاد شامل گندله سنگ آهن و آهن اسفنجی بریکت در تابلوی معاملات این بازار قرار گیرد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز قرار است ۱۵۶ هزار تن محصول مربوط به زنجیره فولاد شامل گندله سنگ آهن و آهن اسفنجی بریکت در تابلوی معاملات این بازار قرار گیرد. 

طبق روال هر یکشنبه، تالار صنعتی بورس کالا امروز میزبان ۲۱ هزار تن آهن اسفنجی بریکت است که نسبت به هفته گذشته ۴/۵ درصد کاهش حجم داشته و با کاهش قیمت پایه به مقدار ۱/۱ درصد به مبلغ ۱۳ هزار و ۱۹۰ تومان، هر کیلو از آن معامله خواهد شد.

از مجموع آهن اسفنجی بریکت عرضه شده امروز هزار تن توسط شرکت پارس پولاد یاران و ۲۰ هزار تن توسط صبا فولاد خلیج فارس عرضه شده است. گفتنی است این هفتمین عرضه شرکت پارس پولاد یاران در سال ۱۴۰۲ در عرضه این محصول است که تا به حال نیز بدون متقاضی خرید بوده و از تابلوی معاملات حذف شده است.

اما محصول دیگر موجود در لیست عرضه امروز ۱۳۵ هزار تن گندله سنگ آهن است که هفته قبل به دلیل عدم توافق وزارت صمت با عرضه‌کنندگان این محصول بر روی قیمت ارائه شده همراه با سایر محصولات سنگ آهنی عرضه نشده بود اما امروز در تابلو معاملات بورس کالا قرار خواهد گرفت. میانگین نرخ پایه برای این محصول ۴ هزار و ۴۹۰ تومان به ازای هر کیلو تعیین شده است. 

تصاویر زیر جزئیات عرضه این محصولات را نشان می‌دهد.

گندله و بریکت امروز در تابلوی معاملات بورس کالا

گندله و بریکت امروز در تابلوی معاملات بورس کالا

انتهای خبر/ ف

کد خبر 5363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =