کد خبر 5474
۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱

گزارش اختصاصی آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا

کسادی بازارِ میلگرد بورسی/ ورق گرم حذف شد

کسادی بازارِ میلگرد بورسی/ ورق گرم حذف شد

در پایان معاملات بورس کالای امروز با ریزش ۵۶/۲ درصد از محصولات در مجموع حجمی به مقدار ۱۴۷ هزار و ۳۰۶ تن معامله شد که همچنان استقبال گرمی نیز برای آن‌ها نبوده و فقط ۱۲۴ هزار و ۲۱۰ تن تقاضا در بازار ثبت شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه بورس کالای ایران امروز ۱۴ تیر ۱۴۰۲ قرار  بود ۳۳۶ هزار ۳۹۹ تن محصولات نورد فولادی شامل تیرآهن، میلگرد، ناودانی، نبشی و ورق گرم در تالار صنعتی بورس کالا عرضه شود اما در پایان معاملات با ریزش ۵۶/۲ درصد از محصولات شامل حذف کامل ورق گرم بیش از نیمی از حجم میلگرد و باقی کالاها در مجموع حجمی به مقدار ۱۴۷ هزار و ۳۰۶ تن با معامله شد که همچنان استقبال گرمی نیز برای آن‌ها نبوده و فقط ۱۲۴ هزار و ۲۱۰ تن تقاضا در بازار ثبت شد.

تیرآهن عرضه شده در بورس کالای امروز با ریزش ۲۶/۶ درصد آن به مقدار ۱۹ هزار و ۳۵۵ تن با همان نرخ پایه به مبلغ ۲۳ هزار و ۱۴۶ تومان مورد معامله قرار گرفت که برای آن استقبال خوبی به مقدار ۴۸ هزار و ۴۷۴ تن در بازار موجود بود. 

همچنین ۱۲۵ هزار و ۵۶۶ تن میلگرد با نیم درصد افزایش نرخ پایه به مبلغ ۲۲ هزار و ۵۰۹ تومان در حالی بر روی تابلوی معاملات قرار گرفت که ۵۷ درصد از کل حجم عرضه شده حذف شده و برای این مقدار معامله شده نیز فقط ۷۱ هزار و ۱۴۳ تن تقاضا وجود داشت.

برای ناودانی با هزار و ۴۷۵ تن معامله ثبت شده با همان نرخ پایه ۲۴ هزار ۳۱ تومان ۲ هزار و ۲۰۰ تن تقاضا در بازار موجود بود.

نبشی نیز با حذف ۳۰/۵ درصد از حجم عرضه شده به مقدار ۹۱۰ تن با نرخ پایه ۲۲ هزار و ۴۲ تومان به فروش رفت. 

در این میان ورق گرم موجود در لیست عرضه امروز که به مقدار ۱۴ هزار و ۱۰۰ تن و با نرخ پایه ۲۴ هزار و ۹۷۷ تومان عرضه شده بود به علت نبود تقاضا به طور کامل از تابلوی معاملات حذف شد.

تصویر زیر جزئیات عرضه محصولات مربوط به زنجیره فولاد را به همراه نوسان عرضه و قیمت نسبت به هفته قبل و نتیجه معاملات را نشان می‌دهد:

تثبیت نرخ پایه تیرآهن و میلگرد در بورس کالا

کسادی بازارِ میلگرد بورسی/ ورق گرم حذف شد

انتهای خبر/ ف

کد خبر 5474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =