کد خبر 5567
۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار با تداوم نوسان دلار در مرز ۵۰ تومان، بازار آهن نیز با ثبات نرخ در غالب حوزه‌ها همراه بود اما در چند حوزه، قیمت‌ها افزایش داشت و شماری از مبادی فروش نیز با کاهش قیمت همراه بودند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، دیروز در بازار با تداوم نوسان دلار در مرز ۵۰ تومان، بازار آهن نیز با ثبات نرخ در غالب حوزه‌ها همراه بود اما در چند حوزه قیمت‌ها افزایش داشت و شماری از مبادی فروش نیز با کاهش قیمت همراه بودند طوریکه نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

در بخش محصولات ذوبی، میلگرد کارخانه و تیرآهن کارخانه و انبار ۱۰۰ الی ۴۰۰ تومان افزایش یافت اما نرخ میلگرد انبار بدون تغییر اعلام شد.

پروفیل اصفهان با تداوم کاهش قیمت در کانال ۳۰ هزار تومان قرار گرفت. این در حالی بود که پروفیل تهران دیروز را با ثبات کامل قیمت‌ها و حفظ کانال ۳۲ هزار و ۹۰۰ تومان تمام کرد. پروفیل کیان لوله جویبار اما با افزایش ۱۰۰ تومانی قیمت، خود را وارد کانال ۳۱ هزار و ۶۰۰ تومان کرد. 

پروفیل صنعتی اصفهان هم مانند هفته قبل، این هفته را هم در کانال ۳۳ هزار تومان شروع کرد. ثبات قیمت به پروفیل تهران هم رسید و این مقطع فولادی با نرخ میانگین ۳۵ هزار تومان به بازار عرضه شد. پروفیل سبک نیز بعد از مدت‌ها ثابت ماندن قیمت، دیروز ۲۵۰ تومان ارزان شده و در کانال ۴۳ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد. 

در بخش مواد اولیه هم آهن اسفنجی بین ۱۰۰ الی ۲۰۰ تومان کاهش نرخ داشته اما نرخ پیشنهادی اکثر تولیدکنندگان شمش فولادی نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته ۱۰۰ تومان افزایش یافته بین قیمت‌ها ۲۱ هزار و ۲۰۰ تا ۲۱ هزار و ۸۵۰ تومان معامله شد.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 5567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =