کد خبر 5573
۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا گزارش می‌دهد:

عرضه و تقاضای محصولات فولادی روی خط موازی

عرضه و تقاضای محصولات فولادی روی خط موازی

امروز ۱۹ تیر ۱۴۰۲ از محصولات زنجیره فولاد با ریزش ۲۶/۶ درصد از مجموع ۲۳۴ هزار و ۳۳۵ تن محصولات فولادی عرضه شده، ۱۷۱ هزار و ۹۰۰ تن با میزان تقاضای ۱۸۶ هزار و ۸۶۰ تن مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز ۱۹ تیر ۱۴۰۲ از محصولات زنجیره فولاد با ریزش ۲۶/۶ درصد از مجموع ۲۳۴ هزار و ۳۳۵ تن محصولات فولادی عرضه شده، ۱۷۱ هزار و ۹۰۰ تن با میزان تقاضای ۱۸۶ هزار و ۸۶۰ تن مورد معامله قرار گرفت.

با حذف ۳۱/۸ درصد از تختال C عرضه شده در اطلاعیه امروز حجمی به مقدار ۲۱ هزار و ۴۰۰ تن مربوط به شرکت‌های فولاد هرمزگان جنوب و جهان آرا اروند با همان نرخ پایه ۱۹ هزار و ۱۰۰ تومان به ازای هر کیلو معامله شد. تسویه این محصول به صورت ۵۰ درصد نقد و ۵۰ درصد اعتباری خواهد بود. برای این مقدار معامله شده از تختال C استقبال چندان بالایی وجود نداشته و فقط ۱۰ هزار و ۴۰۰ تن تقاضا وجود داشت.

شمش بلوم موجود در عرضه‌های امروز به حجم ۱۳۶ هزار و ۵۰۰ تن با میزان تقاضای ۱۶۹ هزار و ۸۱۰ تن معامله شد. نرخ پایه برای این محصول به نسبت هفته گذشته تغییر محسوسی نداشته و با فقط ۰/۹ درصد کاهش، به قیمت ۱۹ هزار و ۹۰۶ تومان به ازای هر کیلو تعیین شده است. پایین‌ترین نرخ معامله این محصول ۱۹ هزار تومان و بالاترین نرخ نیز ۲۰ هزار و ۵۶۵ تومان تعیین شده است.

ورق سرد B با حجم ۲ هزار تن و نرخ پایه ۳۱ هزار و ۵۶۶ تومان که توسط صنایع هفت الماس برای تاریخ تحویل ۱۹ مهر و به صورت تسویه تماما نقدی به طور کامل فروش رفت.

ورق گالوانیزه G موجود در لیست عرضه امروز نیز به حجم ۵ هزار تن و نرخ ۴۳ هزار ۹۷۴ تومان به ازای هر کیلو معامله شد. عرضه این محصول امروز توسط فولاد مبارکه اصفهان برای تاریخ تحویل ۳۱ شهریور سال جاری صورت گرفته و به صورت ۵۰ درصد نقدی و ۵۰ درصد اعتباری تسویه خواهد شد.

ورق رنگی به حجم ۷ هزار تن به نرخ ۵۰ هزار و ۴۴۵ تومان که توسط فولاد مبارکه عرضه شده، در تابلوی معاملات به طور کامل مورد معامله قرار گرفت.

تصویر زیر جزئیات محصولات عرضه شده امروز به همراه نوسان حجم و نرخ را نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد.

عرضه و تقاضای محصولات فولادی روی خط موازی

عرضه و تقاضای محصولات فولادی روی خط موازی

پایان پیام/ ف

کد خبر 5573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =