کد خبر 5604
۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳

آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا گزارش می‌دهد:

افزایش ۶ هزار و ۷۰۰ تومانی نرخ معامله ورق گرم B

افزایش ۶ هزار و ۷۰۰ تومانی نرخ معامله ورق گرم B

امروز ۲۰ تیر ۱۴۰۲ از مجموع ۱۸ هزار و ۹۵۰ تن انواع ورق فولادی شامل ورق رنگی، گرم B، گالوانیزه G و قلع اندود عرضه شده با ریزش ۵۵/۱ درصد، حجمی به میزان ۸ هزار و ۵۰۰ تن با میزان تقاضای پایین ۵ هزار و ۶۰۰ تنی معامله شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز ۲۰ تیر ۱۴۰۲ از مجموع ۱۸ هزار و ۹۵۰ تن انواع ورق فولادی شامل ورق رنگی، گرم B، گالوانیزه G و قلع اندود عرضه شده با ریزش ۵۵/۱ درصد، حجمی به میزان ۸ هزر و ۵۰۰ تن بامیزان تقاضای پایین ۵ هزار و ۶۰۰ تنی معامله شد.

ورق رنگی موجود در لیست عرضه امروز توسط صنایع هفت الماس به مقدار ۱۲۰۰ تن با نرخ پایه ۴۶ هزار و ۲۳۸ تومان به ازای هر کیلو به طور کامل با میزان تقاضا ضعیف به مقدار ۲۵۰ تن به فروش رفت.

ورق گرم B با حجم ۵۰۰ تن و نرخ پایه ۱۵ هزار و ۸۲۵ که تومان توسط شاهین پایدار قرن در تابلوی معاملات قرار گرفته بود با تقاضای بیش از دو برابری به میزان هزار و ۲۰۰ تن مورد معامله قرار گرفت. گفتنی است در جریان معاملات با رقابت بالا بر سر این محصول میانگبن نرخ معامله شده حدود ۴۳ درصد بالاتر از نرخ پایه و به مبلغ ۲۲ هزار و ۶۱۷ تومان ثبت شد. کمترین نرخ فروش نیز ۲۲ هزار و ۱۲۹ تومان بود. 

 ورق قلع اندود با هزار و ۸۰۰ تن حجم عرضه و ۴۹ هزار و ۶۸۲ تومان نرخ پایه به طور کامل بدون رقابت خاصی با میزان تقاضای پایین ۵۵۰ تومانی مورد معامله قرار گرفت.

در نهایت ورق گالوانیزه G با ریزش ۶۷/۲ درصدی حجم و افزایش ۲ درصدی نرخ پایه، به میزان ۵ هزار تن و قیمت ۴۳ هزار و ۵۶۶ تومان با میزان تقاضای ۳ هزار و ۶۰۰ تنی به فروش رفت.

تصویر زیر جزئیات بیشتری از عرضه‌های امروز به همراه نوسانات حجم و قیمت نسبت به هفته قبل را نشان می‌دهد.

افزایش ۶ هزار و ۷۰۰ تومانی نرخ معامله ورق گرم B

افزایش ۶ هزار و ۷۰۰ تومانی نرخ معامله ورق گرم B

انتهای خبر/ ف

کد خبر 5604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =