کد خبر 5625
۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

با افت دلار در کانال ۴۹ تومان و معامله آن روی قیمت ۴۹ هزار و ۴۰۰ تومان، دیروز در بازار آهن نیز غالب مبادی فروش با ثبات قیمت آهن‌آلات همراه بود ولی شماری از کارخانه‌ها هم با کاهش قیمت آهن همراه بودند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، با افت دلار در کانال ۴۹ تومان و معامله آن روی قیمت ۴۹ هزار و ۴۰۰ تومان، دیروز در بازار آهن نیز غالب مبادی فروش با ثبات قیمت آهن‌آلات همراه بود ولی شماری از کارخانه‌ها هم با کاهش قیمت آهن همراه بودند. در این میان نرخ اکثر کارخانجات میلگرد نیز بدون تغییر و اکثر مقاطع فولادی کاهش یافت.

در بخش محصولات ذوبی، میلگرد و تیرآهن در کارخانه و انبار بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ تومان کاهش داشت.

از تغییرات دیگر مقاطع فولادی نیز نرخ قوطی و پروفیل بدون تغییر اعلام شد. در این میان پروفیل صنعتی اصفهان با نرخ ثابت ۳۳ هزار و ۲۸ تومان خرید و فروش شد. پروفیل صنعتی تهران با نرخ ثابت چند روز اخیر به مبلغ ۳۵ هزار و ۷۸۰ تومان در اکثر ضخامت‌ها به فروش می‌رسد. 

مواد اولیه مصرفی آهن آلات از جمله آهن اسفنجی در شرکت فولادی قائنات با ۵۰ تومان کاهش به نرخ ۱۲ هزار و ۸۵۰ تومان معامله شد. نرخ اکثر تولیدکنندگان شمش فولادی هم با کاهش ۵۰ تومانی در هر کیلو بین ۲۱ هزار و ۱۵۰ تومان تا ۲۱ هزار و ۸۰۰ تومان خرید و فروش شد.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 5625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =