کد خبر 5730
۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

با تداوم معامله قیمت دلار در کانال ۴۸ تومان در معاملات دیروز، بازار آهن و فولاد نیز همچنان در تداوم و استمرار آرامش بود به طوری که ثبات تا کاهش قیمت آهن‌آلات در کلیه زیرمجموعه‌ها مشهود بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، با تداوم معامله قیمت دلار در کانال ۴۸ تومان در معاملات دیروز، بازار آهن و فولاد نیز همچنان در تداوم و استمرار آرامش بود به طوری که ثبات تا کاهش قیمت آهن‌آلات در کلیه زیرمجموعه‌ها مشهود بود.

در همین راستا نرخ اکثر کارخانجات میلگرد بدون تغییر اعلام شد و اکثر مقاطع فولادی کاهش یافت طوری که در بخش محصولات ذوبی، میلگرد کارخانه و تیرآهن کارخانه و انبار ۱۵۰ الی ۵۰۰ تومان کاهش داشت، میلگرد انبار هم بدون تغییر اعلام شد.

نرخ انواع قوطی پروفیل و پروفیل زد نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته ۱۰۰ الی ۲۰۰ تومان کاهش داشت طوری که قوطی و پروفیل (ورق فولاد مبارکه) به صورت بارگیری از کارخانه اصفهان برای ضخامت ۲ قیمت ۳۴ هزار تومان اعلام شد.
نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته با ۵۰ الی ۲۰۰ تومان کاهش به نرخ بین ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۱۳ هزار و ۵۵۰ تومان معامله شد.
نرخ شمش فولادی نیز نسبت روز گذشته ۱۵۰ تومان کاهش داشت و به نرخ‌های ۲۱ هزار تومان تا ۲۱ هزار و ۶۵۰ تومان خرید و فروش شد.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 5730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =