کد خبر 5734
۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

با افت نرخ دلار به کانال ۴۸ تومان و معامله آن با نرخ ۴۸ هزار و ۸۰۰ تومان در بازار دیروز، بازار آهن‌آلات نیز همچنان در رکود و تثبیت قیمت‌ها همراه بود طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، با افت نرخ دلار به کانال ۴۸ تومان و معامله آن با نرخ ۴۸ هزار و ۸۰۰ تومان در بازار دیروز، بازار آهن‌آلات نیز همچنان رکود و تثبیت قیمت‌ها در این بازار کاملا مشهود بود طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شده و در بخش محصولات ذوبی، میلگرد کارخانه و انبار نیز بدون تغییر قیمت و تیرآهن کارخانه و انبار بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ تومان کاهش یافت.

فروش انواع ورق و نبشی و ناودانی تا ۲۰۰ تومان کاهش قیمت به ازای هر کیلو به دنبال داشت.

معاملات پروفیل هم در بازار دیروز بدون تغییر قیمت شروع شد. پروفیل اصفهان مانند هفته قبل در کانال ۳۰ هزار تومان بوده و پروفیل تهران همچنان با قیمت میانگین ۳۲ هزار تومان به فروش می‌رسد. پروفیل صنعتی تهران و کالوپ نیز روز گذشته را در کانال ۳۵ هزار تومان به پایان رساندند، پروفیل صنعتی اصفهان هم با نرخ ۳۲.۹۳۶ تومان به فروش رسید. پروفیل سبک هم همچنان در همه ضخامت‌ها با قیمت مقطوع ۴۳.۱۲۰ تومان معامله شد.

در بخش مواد اولیه نیز نرخ اکثر تولیدکنندگان آهن اسفنجی و شمش فولادی نیز بدون تغییر اعلام شد.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 5734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =