کد خبر 5760
۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶

آهن‌نیوز از بازار آهن گزارش می‌دهد:

معاملات میلگرد غرق در کم رونقی

معاملات میلگرد غرق در کم رونقی

امروز شروع قیمت‌ها در خرید و فروش‌های میلگرد بدون تغییر قیمت بوده و کم کم بر شمار شرکت‌های کاهنده قیمت افزوده شده و بین ۵۰ تا ۱۰۰۰ تومان کاهش قیمت ثبت شد، طوریکه میلگرد بناب با افت ۱۰۰۰ تومان؛ سایزهای مختلف خود را در کانال ۲۵ هزار تومان عرضه کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، با تداوم افت دلار در کانال ۴۸ تومان و معامله آن با نرخ ۴۸ هزار و ۷۵۰ تومان تا این لحظه، نشان از ادامه روند کاهش بازار آهن به عنوان یکی از فاکتورهای مؤثر است، چرا که قیمت‌های پایه‌ای عرضه بورس کالا و خرید مواد اولیه بر اساس نرخ دلار تعیین می‌گردد. در حال حاضر قیمت بورس کالا و بازار آزاد اختلاف معناداری ندارند و معامله‌گران بورس کالا قیمت را به نزدیکی بازار رسانده‌اند.

به هر حال این روزها با وجود تثبیت نرخ‌ها و آرامش موجود در بازار، تقاضای آهن در بازار و بورس سرمایه، به کمترین میزان خود رسیده و بازار آهن همچنان در حال دنبال کردن مسیری است که بیش از ۲ ماه گذشته را در آن سپری کرده و مشتریان همچنان تمایلی به حضور در این بازار از خود نشان نمی‌دهند. اتفاقی که سبب رکود شدید در بازار آهن و کاهش یا تثبیت قیمت مقاطع فولادی شده است. 

معاملات میلگرد در روز گذشته نیز همچنان در بی رمقی غرق بود طوری که میلگرد میانه در آخرین ساعات دیروز دوباره به همان قیمت یک ماه اخیر، یعنی ۲۲ هزار و ۷۰۰ تومان برگشت. البته سایز ۱۸ این کارخانه با نرخ هر کیلوگرم ۲۲ هزار و ۵۱۰ تومان معامله شد که نسبت به هفته قبل، ۲۸۰ تومان کاهش قیمت را نشان می‌دهد.

امروز نیز شروع قیمت‌ها در خرید و فروش‌های میلگرد بدون تغییر قیمت بوده و کم کم بر شمار شرکت‌های کاهنده قیمت افزوده شده و بین ۵۰ تا ۱۰۰۰ تومان کاهش قیمت ثبت شد، طوریکه میلگرد بناب با ۱۰۰۰ تومان کاهش سایزهای مختلف خود را در کانال ۲۵ هزار تومان عرضه کرد. نرخ اعلامی میلگرد ذوب‌آهن اصفهان از انبار این کارخانه نیز بدون تغییر قیمت نسبت به دیروز بود و انواع سایز آن به شرح زیر است:
۱۲        ⬅️           ۳۰۵۰۰   تومان
۱۴        ⬅️           ۲۵۲۰۰   تومان
۱۶        ⬅️           ۲۵۲۰۰   تومان
۱۸        ⬅️           ۲۴۹۰۰   تومان
۲۰        ⬅️           ۲۴۹۰۰   تومان
۲۲        ⬅️           ۲۵۲۰۰   تومان
۲۵        ⬅️           ۲۶۵۰۰   تومان
۳۲        ⬅️           ۲۵۲۰۰   تومان

انتهای خبر/ ف

کد خبر 5760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =