کد خبر 5918
۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹

آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا گزارش می‌دهد:

تقاضای بیش از دو برابری برای شمش فولادی بر روی تابلوی معاملات

تقاضای بیش از دو برابری برای شمش فولادی بر روی تابلوی معاملات

طبق معاملات صورت پذیرفته در بورس کالا از میان ۴۷۶ هزار و ۶۳۰ تن محصولات زنجیره فولاد با ریزش ۵/۸ درصد، ۴۴۸ هزار و ۹۵۰ تن محصول معامله شد که برای آن هم ۴۸۰ هزار و ۵۶۵ تن تقاضا وجود داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز دوم مرداد ۱۴۰۲، طبق معاملات صورت پذیرفته در بورس کالا از میان ۴۷۶ هزار و ۶۳۰ تن محصولات زنجیره فولاد با ریزش ۵/۸ درصد، ۴۴۸ هزار و ۹۵۰ تن محصول شامل تختال C و SM، کنسانتره سنگ آهن، ورق گالوانیزه G و شمش بلوم معامله شد که برای آن ۴۸۰ هزار و ۵۶۵ تن تقاضا وجود داشت.

تختال C موجود در لیست عرضه امروز به حجم ۲۰ هزار تن و نرخ پایه ۱۸ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد که ۱۰ هزار تن نیز تقاضا برای آن وجود داشت. همچنین تختال SM هم که با وجود اینکه تقاضای زیادی برای آن وجود نداشت اما کل حجم ۱۲۰ هزار تن با همان نرخ پایه تختال C بر روی تابلوی معاملات به فروش رفت.

همچنین از ۵ هزار تن ورق گالوانیزه G عرضه شده با نرخ پابه ۴۱ هزار و ۵۹۳ تومان ۲ هزار تن با همین قیمت مورد معامله قرار گرفت که ۹۰۰ تن تقاضا وجود داشت.

شمش بلوم عرضه شده در میان محصولات امروز هم که مجددا کاهش قیمت خورده بود و میانگین نرخ پایه آن در کانال ۱۸ هزار تومان قرار داشت با حذف ۱۴/۴ درصد از حجم کل عرضه شده، ۱۳۶ هزار و ۹۵۰ تن معامله شد که با استقبال خوبی نیز مواجه شد. گفتنی است کمترین نرخ پایه معامله شده برای این محصول ۱۷ هزار و ۷۰۰ تومان و بیشترین قیمت ۱۹ هزار و ۴۰۰ تومان است. 

در نهایت امروز نیز مشابه دیروز کنسانتره سنگ آهن در لیست عرضه موجود بود با این تفاوت که نسبت به دیروز افزایش حجم ۲۴/۷ درصدی داشته اما تغییر قیمت محسوسی نداشت. همچنین دیروز این محصول به علت نداشتن تقاضا از تابلوی معاملات حذف شد. اما امروز تمامی ۱۷۰ هزار تن عرضه شده با نرخ پایه ۳ هزار ۵۴۴ تومان به فروش رفت که همان مقدار عرضه شده نیز برای آن تقاضا وجود داشت.

تصاویر زیر جزئیات عرضه امروز را به همره نوسان قیمت و حجم عرضه نسبت به هفته گذشته و انتهای معاملات را نشان می‌دهد.

افت نرخ پایه شمش فولاد به کانال ۱۸ تومانی

تقاضای بیش از دو برابری برای شمش فولادی بر روی تابلوی معاملات

انتهای خبر/ ف

کد خبر 5918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =