کد خبر 5956
۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار قیمت دلار با افزایش ۰/۳۱ درصدی با نرخ ۴۸ هزار و ۴۹۰ تومان معامله شد، این در حالی است که رکود در بازار آهن بیش از پیش به دلیل تقارن ایام سوگواری محرم از یک طرف و کبود تقاضا از طرف دیگر به اوج خود رسیده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، دیروز در بازار قیمت دلار با افزایش ۰/۳۱ درصدی با نرخ ۴۸ هزار و ۴۹۰ تومان معامله شد، این در حالی است که رکود در بازار آهن بیش از پیش به دلیل تقارن ایام سوگواری محرم از یک طرف و کبود تقاضا از طرف دیگر به اوج خود رسیده طوری که در معاملات دیروز نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر قیمت بود.

در بخش محصولات ذوبی، میلگرد و تیرآهن در کارخانه و انبار ۲۰۰ الی ۱۲۰۰ تومان افزایش داشت.

 گفتنی است که روند تغییر قیمت نرخ انواع قوطی و پروفیل و در سایر انواع پروفیل از قبیل سبک، استیل، گالوانیزه و ... کماکان هیچ افزایش یا کاهشی را نشان نمی‌دهد، به عنوان نمونه نرخ ضخامت ۲.۵ برای این محصول ۳۲ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد. نرخ پروفیل زد هم با کاهش ۵۰۰ تومانی در انواع سایز با قیمت ۳۲ هزار تومان اعلام شد. 

در بخش مواد اولیه هم نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته در برخی موارد  ۱۷۰ تومان کاهش یافت و در برخی دیگر بدون تغییر قیمت بوده و نرخ شمش فولادی نیز ۱۵۰ تومان افزایش یافت و در برخی سایزها تغییر قیمتی نداشت.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 5956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =