کد خبر 5957
۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴

معامله ۱۱میلیون تن محصول در رینگ فیزیکی

معامله ۱۱میلیون تن محصول در رینگ فیزیکی

آمار معاملات بورس‌کالای ایران در چهارمین ماه از سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد که ۱۱میلیون و ۱۱۷‌هزار و ۹۳۸تن انواع کالا و محصول و ۱۷۰دستگاه خودرو به ارزش ۱۱۷‌هزار و ۵۰۱میلیارد تومان در بازار فیزیکی معامله شد.

به گزارش آهن نیوز؛ سیمان، سنگ‌آهن، فولاد و آهن اسفنجی در حوزه محصولات صنعتی و معدنی و قیر، وکیوم‌باتوم و مواد پلیمری در بخش مواد پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی برترین‌های تالارهای مربوطه بودند.

ارزش معاملات تالار محصولات صنعتی و معدنی در تیرماه به ۶/ ۷۷‌هزار میلیارد تومان رسید.

تالار محصولات صنعتی و معدنی در تیر ۱۴۰۲ میزبان معامله ۸میلیون و ۸۹۳‌هزار و ۶۷۷تن انواع کالا و محصول و ۱۷۰دستگاه خودرو به ارزش بیش از ۷۷‌هزار و ۶۲۶میلیارد تومان بود.

جزئیات معاملات تالار محصولات صنعتی و معدنی در تیر ۱۴۰۲ عبارت بود از: فروش ۴میلیون و ۶۰۳‌هزار و ۹۳تن سیمان، معامله یک‌میلیون و ۹۷۹‌هزار تن سنگ‌آهن، فروش یک‌میلیون و ۳۶۶‌هزار و ۷۰۹تن فولاد، معامله ۹۰۶‌هزار و ۲۰۰تن آهن اسفنجی، فروش ۶۲‌هزار و ۶۲۵تن آلومینیوم، معامله ۵۲‌هزار و ۶۴۱تن مس، معامله ۴۲‌هزار و ۵۵۰تن روی، فروش ۲‌هزار تن کک، معامله۸۲۰تن کنسانتره مولیبدن، فروش ۵۵۰تن چدن، معامله ۷۵تن کنسانتره فلزات گرانبها و فروش ۱۷۰دستگاه خودرو.

همچنین در چهارمین ماه از سال‌جاری ارزش معاملات تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی از ۶/ ۳۶‌هزار میلیارد تومان عبور کرد. در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی نیز در تیر ۱۴۰۲، یک‌میلیون و ۹۹۵‌هزار و ۳۳۴تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۳۶‌هزار و ۶۶۸میلیارد تومان در دو بخش داخلی و صادراتی معامله شد.

جزئیات معاملات تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی در تیر ۱۴۰۲ عبارت است از: فروش ۵۸۹‌هزار و ۵۹۱تن انواع قیر، معامله ۵۶۷‌هزار تن وکیوم‌باتوم، فروش ۴۲۲‌هزار و ۹۶۳تن انواع مواد پلیمری، معامله ۱۸۷‌هزار تن لوب‌کات، فروش ۱۶۴‌هزار و ۱۴۷تن مواد شیمیایی، معامله ۳۳‌هزار و ۲۱۵تن گوگرد، فروش ۱۷‌هزار و ۶تن روغن، معامله ۱۶‌هزار و ۶۸تن فرآورده‌ نفتی، فروش یک‌هزار و ۳۴۵تن عایق رطوبتی و معامله ۷۹۰تن گاز و خوراک. در تالار کشاورزی نیز یک‌هزار و ۲۰۰کیلوگرم زعفران به ارزش ۸/ ۴۵میلیارد تومان دادوستد شد. در بازار فرعی نیز ۲۲۸‌هزار و ۹۲۵تن انواع کالا و محصول (به ارزش ۳‌هزار و ۱۶۰میلیارد تومان) در تیر امسال معامله شد.

منبع: کالا خبر

انتهای پیام/

کد خبر 5957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =