کد خبر 6063
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز دلار در بازار با قیمت ۴۸ هزار و ۹۹۷ تومان معامله شد که نسبت به روز قبل آن تغییری نداشت. بازار آهن فولاد نیز تغییراتی نسبت به روزهای اخیر در قیمت انواع مقاطع فولادی نداشته و رکود در آن همچنان موج می‌زند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، دیروز دلار در بازار با قیمت ۴۸ هزار و ۹۹۷ تومان معامله شد که نسبت به روز قبل آن تغییری نداشت. بازار آهن فولاد نیز تغییراتی نسبت به روزهای اخیر در قیمت انواع مقاطع فولادی نداشته و رکود در آن همچنان موج می‌زند، طوریکه نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر قیمت خاصی بود.

در عین حال در بخش محصولات ذوبی، میلگرد و تیرآهن در کارخانه و انبار کاهش جزئی در حد ۱۰۰ الی ۳۰۰ تومان داشت.  قیمت روز میلگرد استاندارد در بازه قیمت حول ۲۲ هزار ۶۰۰ تومان تا حول و حوش ۲۴ هزار تومان اعلام شد.

نرخ انواع قوطی پروفیل و نرخ پروفیل زد در مجموع نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته بدون تغییر اعلام شد اما قیمت پروفیل مبلی، قیمت پروفیل گالوانیزه و سایر پروفیل‌ها در برخی مبادی فروش کاهش قیمت ۱۰۰ تا ۴۰۰ تومانی داشتند.

همچنین در بخش مواد اولیه نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته ۶۰ الی ۱۵۰ تومان کاهش به دنبال داشت این درحالی است که اکثر تولیدکنندگان شمش فولادی نسبت به نرخ روز شنبه ۱۰۰ تومان افزایش قیمت داشتند.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =