کد خبر 6153
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

افزایش نرخ پایه آهن اسفنجی بعد از یک دوره کاهشی

افزایش نرخ پایه آهن اسفنجی بعد از یک دوره کاهشی

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ قرار است دو میلیون و ۱۲۹ هزار و ۴۴۹ تن محصول شامل ۳۴ هزار و ۱۴۹ تن محصولات نورد فولادی، یک میلیون و ۸۸۴ هزار و ۳۰۰ تن محصولات سنگ آهنی و ۲۱۱ هزار تن آهن اسفنجی در تالار صنعتی عرضه شود. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ قرار است دو میلیون و ۱۲۹ هزار و ۴۴۹ تن محصول شامل ۳۴ هزار و ۱۴۹ تن محصولات نورد فولادی، یک میلیون و ۸۸۴ هزار و ۳۰۰ تن محصولات سنگ آهنی و ۲۱۱ هزار تن آهن اسفنجی در تالار صنعتی عرضه شود. 

محصولات فولادی امروز شامل تیرآهن، میلگرد آلیاژی، شمش بلوم و انواع ورق سرد لوازم خانگی، خودرو و ورق گالوانیزه خودرو است که ۶۹/۲ درصد کاهش حجم نسبت به هفته قبل دارد.

تیرآهن عرضه شده در میان محصولات امروز با بیشترین کاهش حجم ۵۱/۱ درصد کاهش حجم به مقدار ۴ هزار و ۸۹۹ تن و نرخ پایه ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان به ازای هر کیلو عرضه شده که نرخ پایه آن ۵/۱ درصد افزایش نسبت به هفته قبل دارد. طبق اطلاعیه امروز، تمامی تیرآهن‌های عرضه شده توسط ذوب آهن اصفهان با نوع تسویه ۵۰ درصد نقد و ۵۰ درصد اعتباری انجام گرفته است.

محصولات میلگردی موجود در عرضه‌های امروز نیز شامل ۶ هزار تن میلگرد آلیاژی است که با حدود ۶/۷ درصد افزایش قیمت نسبت به هفته قبل، به نرخ ۲۱ هزار و ۶۰۰ تومان ارائه شده است.

شمش بلوم موجود در لیست عرضه امروز فقط از طرف یک شرکتِ آهن و فولاد ارفع به مقدار ۶ هزار تن با نرخ پایه ۲۰ هزار و ۸۷ تومان و نوع تسویه نقدی عرضه شده است.

امروز همچنین ورق سرد خودرو و ورق سرد لوازم خانگی با نرخ پایه ۳۰ هزار و ۴۷۸ تومان که نسبت به هفته قبل تغییر نرخ محسوسی نداشتند.

همچنین این هفته محصول آهن اسفنجی با کاهش حجم ۰/۹ درصدی به مقدار ۲۱۱ هزار تن و به نرخ پایه ۱۱ هزار و ۶۶۳ تومان به ازای هر کیلو بدون ارزش افزوده عرضه شده که نسبت به هفته قبل ۱/۶ درصد افزایش قیمت داشته است.

در تالار صنعتی و حراج باز هم یک میلیون و ۸۸۴ هزار و ۳۰۰ تن محصولات سنگ آهنی شامل سنگ آهن دانه بندی، سنگ آهن کلوخه، گندله و کنسانتره سنگ آهن موجود است که ۱۰/۷ درصد افزایش حجم نسبت به هفته قبل دارد.

افزایش نرخ پایه آهن اسفنجی بعد از یک دوره کاهشی

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =