کد خبر 6170
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸

حضور زنان چینی بدون رعایت حجاب در نمایشگاه صنعت ساختمان + فیلم

حضور زنان چینی بدون رعایت حجاب در نمایشگاه صنعت ساختمان + فیلم

ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی از برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در تهران منتشر شده که در آن کارگزاران زن چینی بدون رعایت حجاب اجباری آزادانه در نمایشگاه مشغول فعالیت هستند.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز؛ بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران ۱۴۰۲ ۱۲ مرداد با حضور وزیر راه و شهرسازی، محمد سامر الخلیل، وزیر اقتصاد و تجارت خارجی سوریه، بهمن عبداللهی، رییس اتاق تعاون ایران، عبدالرضا مصری، نائب اول رئیس مجلس شورای اسلامی، ایاد الخطیب، وزیر ارتباطات و فناوری کشور سوریه و برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تعداد زیادی از خبرنگاران و خبرگزاری‌های رسانه‌های مختلف افتتاح شد.

اخیراً ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی از برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در تهران منتشر شده که در آن کارگزاران زن چینی بدون رعایت حجاب و به صورت آزادانه در نمایشگاه مشغول فعالیت هستند. این در حالی‌ است که هفته قبل یک غرفه در نمایشگاه پنجره سالن خلیج فارس به جرم بی‌حجابی پلمپ کرده بودند که این حرکت واکنش‌هایی را از سوی برخی کاربران به دنبال داشت. برخی از کاربران از تبعیض برای پلمپ غرفه‌ها گفته‌اند. از اینکه چرا غرفه چینی‌ها پلمپ نمی‌شود.

جالب است تصاویری از غرفه شرکت‌های دانش بنیان متعلق به ریاست جمهوری در تصویر زیر وجود دارد که دو خانم بدون حجاب در کانتر این غرفه قرار گرفته است.

حضور زنان چینی بدون رعایت حجاب در نمایشگاه صنعت ساختمان + فیلم

انتهای پیام/ 

کد خبر 6170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =