کد خبر 6222
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

کاهش قیمت ۷ هزار و ۷۰۰ تومانی ورق قلع اندود

کاهش قیمت ۷ هزار و ۷۰۰ تومانی ورق قلع اندود

امروز ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ در تالار صنعتی بورس کالای ایران ۳۲ هزار و ۵۰۰ تن انواع ورق فولادی شامل ورق رنگی، سرد B، گالوانیزه G و قلع اندود عرضه شده است که نسبت به عرضه‌های همین روز در هفته قبل کاهش حجم ۱/۸ درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ در تالار صنعتی بورس کالای ایران ۳۲ هزار و ۵۰۰ تن انواع ورق فولادی شامل ورق رنگی، سرد B، گالوانیزه G و قلع اندود عرضه شده است که نسبت به عرضه‌های همین روز در هفته قبل کاهش حجم ۱/۸ درصدی داشته است.

ورق رنگی موجود در لیست عرضه امروز توسط صنایع هفت الماس به مقدار هزار و ۵۰۰ تن عرضه شده که نرخ پایه برای آن ۴۳ هزار و ۴۹۱ تومان به ازای هر کیلو تعیین شده است و تغییر قیمت و حجم محسوسی نسبت به هفته قبل ندارد. نوع تسویه این محصول به صورت ۵۰ درصد نقدی و ۵۰ درصد اعتباری است. 

ورق سرد B با حجم ۸ هزار تن و نرخ پایه ۳۰ هزار و ۵۱۸ تومان توسط فولاد غرب آسیا برای تاریخ تحویل ۳۰ مهر ۱۴۰۲ عرضه شده است. 

ورق قلع اندود با ۷ هزار تن حجم عرضه و ۴۱ هزار و ۹۱۰ تومان افزایش حجم ۲۵۰ درصدی و کاهش قیمت ۱۵/۶ درصدی نسبت به هفته قبل داشته و توسط صنایع فولاد مبارکه اصفهان رای تحویل ۱۷ آبان به صورت تسویه ۵۰ درصد نقدی و ۵۰ درصد اعتباری برنامه‌ریزی شده است.

ورق گالوانیزه G هم با ۱۶ هزار تن حجم عرضه و ۳۸ هزار و ۷۲ تومان میانگین نرخ پایه، کاهش قیمت ۱/۳ درصدی نسبت به هفته قبل دارد و ۵/۹ درصد نیز افزایش حجم داشته است. دامنه قیمتی عرضه شده برای این محصول بین ۳۶ هزار و ۱۰۰ تومان تا ۴۰ هزار و ۹۹۰ تومان است.

تصویر زیر جزئیات بیشتری از عرضه‌های امروز به همراه نوسانات حجم و قیمت نسبت به هفته قبل را نشان می‌دهد.

کاهش قیمت ۷ هزار و ۷۰۰ تومانی ورق قلع اندود

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =