کد خبر 6332
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

افزایش ۶۰۰ تومانی نرخ پایه شمش فولاد

افزایش ۶۰۰ تومانی نرخ پایه شمش فولاد

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ قرار است ۴۸۰ هزار و ۹۷۰ تن محصول مربوط به زنجیره فولاد شامل شمش بلوم، ورق سرد B، ورق گالوانیزه G، ورق گرم HR و آهن اسفنجی در تابلوی معاملات این بازار قرار گیرد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ قرار است ۴۸۰ هزار و ۹۷۰ تن محصول مربوط به زنجیره فولاد شامل شمش بلوم، ورق سرد B، ورق گالوانیزه G، ورق گرم HR و آهن اسفنجی در تابلوی معاملات این بازار قرار گیرد. 

شمش بلوم عرضه شده در میان محصولات امروز ۲/۶ درصد افزایش نرخ نسبت به هفته قبل دارد و به قیمت میانگین پایه ۱۹ هزار ۴۶۴ تومان با حجم ۱۱۳ هزار و ۹۵۰ تن بر روی تابلو معاملات خرید و فروش خواهد شد، گفتنی است کمترین نرخ پایه عرضه شده برای این محصول ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان و بیشترین قیمت ۱۹ هزار و ۸۵۵ تومان است. 

امروز همچنین عرضه انواع ورق‌ها را موجود است که ۷ هزار تن ورق سرد B با قیمت پایه ۳۰ هزار و ۴۹۵ تومان توسط فولاد مبارکه به صورت تسویه نقدی برای تاریخ تحویل ۲۳ آبان برنامه‌ریزی شده است. 

در میان محصولات عرضه شده ۵ هزار تن ورق گالوانیزه G با نرخ پایه ۴۰ هزار و ۱۰۹ تومان در حالی در تابلوی معاملات امروز قرار می‌گیرد که نسبت به هفته قبل تغییر حجمی نداشته و نرخ پایه آن نیز تغییر زیادی نداشته و ۰/۹ درصد کاهش پیدا کرده است.

ورق گرم HR دیگر محصول عرضه شده است که توسط فولاد مبارکه به حجم ۲۹۵ هزار و ۲۰ تن و نرخ پایه ۱۶ هزار و ۶۸ به صورت تسویه ۵۰ درصد نقد و ۵۰ درصد اعتباری بر روی تابلوی معاملات قرار می‌گیرد.

تالار صنعتی بورس کالا امروز همچنین میزبان ۶۰ هزار تن آهن اسفنجی بریکت است که توسط فولاد کاوه جنوب کیش به حجم ۶۰ هزار تن و نرخ پایه ۱۱ هزار و ۹۱۰ تومان تعیین شده که نسبت به عرضه روز شنبه تغییر قیمتی نداشته است.

تصویر زیر جزئیات عرضه این محصولات را نشان می‌دهد.

افزایش ۶۰۰ تومانی نرخ پایه شمش فولاد

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =