کد خبر 6339
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

در بازار آهن آلات در معاملات دیروز نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی با افزایش مواجه شد اما همچنان تقاضا برای محصولات آهن‌آلات بسیار ضعیف است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، قیمت دلار در بازار دیروز با افزایش حدود ۳۰۰ تومان به ۴۹ هزار و ۳۸۱ تومان رسید و باعث شد در بازار آهن‌آلات در معاملات دیروز نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی با افزایش مواجه شود اما همچنان تقاضا برای محصولات آهن‌آلات با توجه به رکود عمیق موجود در بازار ساخت و ساز کشور، بسیار ضعیف است چه رسد که افزایش قیمتی نیز بر بازار غالب شود.

در بخش محصولات ذوبی، میلگرد در کارخانه و انبار با ۱۰۰ الی ۷۰۰ تومان افزایش همراه بود اما تیرآهن کارخانه و انبار ۲۰ الی ۶۰ هزار تومان کاهش یافت

نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا، اکسین، کاویان، آجدار فابریک و آجدار پرسی) و ورق رنگی و روغنی نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته بدون تغییر اعلام شد. انواع ورق (گالوانیزه و عرشه) ۳۰۰ تومان کاهش یافته و بین کانال قیمتی ۳۹ هزار و ۳۰۰ تا ۴۳ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد.

نرخ انواع قوطی پروفیل نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته ۳۰۰ الی ۴۰۰ تومان در برخی سایزها افزایش یافته و به نرخ  ۳۳ هزار ۲۰۰ تومان برای ضخامت ۲ و ۳۲ هزار و ۴۰۰ تومان برای ضخامت ۲/۵ به فروش رفت، نرخ پروفیل زد بدون تغییر در کانال قیمتی ۳۲ هزار تومان اعلام شد.

در بخش مواد اولیه نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته بدون تغییر بوده اما قیمت شمش فولادی ا ۱۵۰ تومان افزایش بین ۲۱ هزار و ۶۵۰ تا ۲۲ هزار و ۱۵۰ تومان معامله شد.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =