کد خبر 6416
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

در بازار آهن‌آلات دیروز، قیمت محصولات فولادی در مبادی فروش مختلف، با نوسانات قیمت متفاوت اعلام شد طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، دیروز در بازار تهران قیمت دلار در کانال ۴۹ هزار تومان در نوسان بود و در نهایت تا انتهای روز به قیمت ۴۹ هزار و ۱۵۰ تومان معامله شد. در بازار آهن‌آلات نیز قیمت محصولات فولادی در مبادی فروش مختلف، با نوسانات قیمت متفاوت اعلام شد طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

این درحالی است که در بخش محصولات ذوبی، تیرآهن در کارخانه و انبار کاهش ۳۰ الی ۸۰ هزار تومانی داشته اما میلگرد در کارخانه و انبار بدون تغییر اعلام شد.

در بخش محصولات نوردی نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا، اسیدشویی و آجدار پرسی) ۱۰۰ تومان افزایش به دنبال داشته اما نرخ انواع ورق (گالوانیزه، رنگی، روغنی و عرشه) و ورق سیاه اکسین و کاویان نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته بدون تغییر اعلام شد.

همچنین نرخ انواع قوطی پروفیل و پروفیل زد نیز تغییر قیمتی نسبت به روز گذشته نداشت. 

در بخش مواد اولیه خم نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته با ۵۰ الی ۱۵۰ تومان و شمش فولادی نیز ۱۰۰ الی ۱۵۰ تومان کاهش داشت.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =