کد خبر 6436
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

پنجشنبه در بازار آهن چه گذشت؟

پنجشنبه در بازار آهن چه گذشت؟

در بازار نیمه تعطیل روز پنجشنبه معاملات آهن آلات با روند با ثباتی همراه بوده و تغییراتی قیمتی محسوسی بر بازار حاکم نبود طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، دلار پس از چند روز ثبات در کانال ۴۹ هزار تومان، روز پنجشنبه در کانال ۴۸ تومان و به نرخ ۴۸ هزار و ۸۲۹ تومان معامله شده و در بازار نیمه تعطیل روز پنجشنبه معاملات آهن آلات با روند با ثباتی همراه بوده و تغییراتی قیمتی محسوسی بر بازار حاکم نبود طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

در بخش خرید و فروش محصولات ذوبی، تیرآهن در کارخانه و انبار و میلگرد کارخانه ۱۰۰ الی ۲۰۰ تومان کاهش یافته اما میلگرد در انبار بدون تغییر اعلام شد.

نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا، اکسین، کاویان، اسیدشویی و آجدار پرسی) و انواع ورق (گالوانیزه، رنگی، روغنی و عرشه) نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته بدون تغییر و در کانال‌های قیمتی ۲۸ هزار و ۲۰۰ تا ۳۵ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد.

همچنین در بخش فروش پروفیل نرخ انواع قوطی و پروفیل نسبت به نرخ اعلامی روز قبل آن بدون تغییر قیمت برای ضخامت ۲ با نرخ ۳۳ هزار و ۷۰۰ تومان و ضخامت ۲.۵ با نرخ ۳۳ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد و پروفیل زد نیز با نوسان قیمتی همراه بود.

در بخش مواد اولیه نیز نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی نسبت به نرخ اعلامی روز قبل آن با ۱۰۰ تومان کاهش با نرخ ۱۲ هزار و ۱۵۰ تومان معامله شد و شمش فولادی نیز با همین مقدار کاهش به قیمت ۲۲ هزار و ۵۰ تومان اعلام شد.

پنجشنبه در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =