کد خبر 6457
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

در معاملات دیروز بازار آهن و فولاد قیمت محصولات فولادی نیز با نوسانات متفاوت در مبادی فروش مختلف همراه بود طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، قیمت دلار در بازار دیروز روند آخر هفته قبل را پیش گرفته ئ همچنان در کانال ۴۸ هزار تومان در نوسان بود و در نهایت در پپایان روز به ۴۸ هزار و ۸۷۰ تومان رسید. در بازار آهن و فولاد نیز قیمت محصولات فولادی نیز با نوسانات متفاوت در مبادی فروش مختلف همراه بود طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

در بخش محصولات ذوبی، میلگرد و تیرآهن در کارخانه و انبار ۵۰ الی ۱۰۰ تومان کاهش یافت.

در بخش محصولات نوردی نیز نرخ انواع ورق سیاه (فولاد سبا، اکسین، کاویان، اسیدشویی و آجدار پرسی) و انواع ورق (گالوانیزه، رنگی، روغنی و عرشه) نسبت به نرخ اعلامی روز پنجشنبه بدون تغییر اعلام شد. فقط ورق سیاه فولاد مبارکه ۱۰۰ تومان افزایش بین ۳۱ هزار و ۶۰۰ تا ۳۲ هزار تومان معامله شد.

همچنین نرخ انواع قوطی و پروفیل نسبت به نرخ اعلامی روز پنجشنبه با ۳۰۰ الی ۶۰۰ تومان افزایش برای ضخامت ۲  به نرخ ۳۴ هزار و ۲۰۰ تومان و برای ضخامت ۲.۵ به نرخ ۳۴ هزار تومان تعیین شد اما پروفیل زد اعلام قیمت نشد.

در بخش محصولات اولیه نیز نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی و همین طور شمش فولادی تغییر قیمتی نداشته و از اکثر مبادی فروش نیز نرخی اعلام نشد.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف 

کد خبر 6457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =