کد خبر 6479
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

در بازار آهن‌آلات تغییرات چشمگیری در بازار مشاهده نشده و پس از فروکش کردن تب افزایشی هفته گذشته از ابتدای این هفته بازار در شرایط آرامش و ثبات قرار دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، دیروز قیمت دلار همراه با ثبات نسبی به نرخ ۴۸ هزار و ۹۴۲ تومان در بازار آزاد معامله شد. در بازار آهن‌آلات نیز تغییرات چشمگیری در بازار مشاهده نشده و پس از فروکش کردن تب افزایشی هفته گذشته از ابتدای این هفته بازار در شرایط آرامش و ثبات قرار دارد طوریکه نرخ اکثر کارخانجات میلگرد بدون تغییر اعلام شد و اکثر محصولات فولادی افزایش یافت.

در بخش محصولات ذوبی، میلگرد و تیرآهن در کارخانه و انبار با  ۵۰ الی ۳۰۰ تومان کاهش همراه بود. 

در بخش محصولات نوردی نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا، اسیدشویی و آجدار پرسی) و انواع ورق (گالوانیزه، روغنی و عرشه) نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته ۲۰۰ الی ۵۰۰ تومان افزایش یافته اما ورق سیاه اکسین و کاویان و ورق رنگی بدون تغییر اعلام شد. 

همچنین نرخ انواع قوطی و پروفیل نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته ۲۰۰ الی ۳۰۰ تومان افزایش داشته و به نرخ ۳۴ هزار و ۵۰۰ تومان برای ضخامت ۲ و ۳۴ هزار تومان برای ضخامت ۲.۵ تعیین شد، این در حالی است که پروفیل زد به علت نوسان قیمتی اعلام قیمتی نشد.

در بخش مواد اولیه نیز نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی ۲۰۰ تومان کاهش را ثبت کرده به عنوان نمونه آهن اسفنجی سبزوار قیمت ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان را برای محصول خود اعلام کرد.

نرخ پیشنهادی اکثر تولیدکنندگان شمش فولادی نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته بدون تغییر اعلام شد.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =