کد خبر 6502
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

در بازار آهن‌آلات دیروز، مطابق روندی که در چند ماه اخیر داشته، رفت و برگشت نرخ‌ها و نوسانات جزئی در محصولات آهنی و فولادی ادامه دارد طوریکه نرخ اکثر کارخانجات میلگرد بدون تغییر اعلام شد و اکثر مقاطع فولادی نیز با افزایش همراه بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، دیروز نرخ دلار با افت ۲۰۰ تومانی به قیمت ۴۸ هزار و ۷۳۱ تومان در بازار آزاد معامله شد در بازار آهن‌آلات نیز مطابق روندی که در چند ماه اخیر داشته رفت و برگشت نرخ‌ها و نوسانات جزئی در محصولات آهنی و فولادی ادامه دارد طوریکه نرخ اکثر کارخانجات میلگرد بدون تغییر اعلام شد و اکثر مقاطع فولادی نیز با افزایش همراه بود.

در بخش محصولات ذوبی، میلگرد و تیرآهن در کارخانه و انبار  ۵۰ الی ۳۰۰ تومان کاهش یافت. 

در بخش محصولات نوردی نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا، اسیدشویی و آجدار پرسی) و انواع ورق (گالوانیزه، روغنی و عرشه) نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته ۲۰۰ الی ۵۰۰ تومان افزایش یافت. به عنوان نمونه ورق سیاه فولاد مبارکه (ظرفیت) با ۲۰۰ تومان افزایش برای ۵ رول با عرض ۱/۵ به قیمت ۳۱ هزار و ۸۰۰ تومان تعیین شد. اما ورق سیاه اکسین و کاویان و ورق رنگی بدون تغییر اعلام شد. 

همچنین نرخ انواع قوطی پروفیل نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته با ۲۰۰ الی ۳۰۰ تومان افزایش به نرخ ۳۳ هزار تومان اعلام شد اما پروفیل زد همچنان با نوسان همراه بوده و اعلام نرخ ثابتی نشد.

در بخش مواد اولیه نیز نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته تغییر قیمتی نداشت به عنوان نمونه نرخ آهن اسفنجی بافت با قیمت ۱۲ هزار و ۲۰۰ تومان تعیین نرخ شد.

اما شمش فولادی با حدود ۱۵۰ تومان افزایش از طرف اصفهان برای شمش ۱۵۰*۱۵۰ قیمت ۲۱ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام شد.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =