کد خبر 6514
۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

در بازار آهن‌آلات نیز مطابق با نوسانات نرخ دلار قیمت‌ها با افزایش و کاهش‌های جزئی همراه است طوریکه نرخ اکثر کارخانجات میلگرد بدون تغییر اعلام شد و اکثر مقاطع فولادی افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، دیروز نرخ دلار در کانال ۴۹ هزار تومان در نوسان بود و در نهایت در انتهای روز به قیمت ۴۹ هزار و ۲۵۰ تومان رسید. در بازار آهن‌آلات نیز مطابق با نوسانات نرخ دلار قیمت‌ها با افزایش و کاهش‌های جزئی همراه است طوریکه نرخ اکثر کارخانجات میلگرد بدون تغییر اعلام شد و اکثر مقاطع فولادی افزایش یافت.

در بخش محصولات ذوبی، میلگرد و تیرآهن در کارخانه و انبار روز گذشته با ۱۰۰ تومان افزایش همراه بود به عنوان نمونه تیرآهن سایز ۱۲ ذوب آهن اصفهان به قیمت ۲۸ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد.

در بخش محصولات نوردی نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا و آجدار پرسی) نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته ۲۰۰ تومان افزایش یافته اما نرخ انواع ورق (گالوانیزه، رنگی، روغنی و عرشه) و ورق سیاه اکسین و کاویان بدون تغییر اعلام شد. 

نرخ انواع قوطی و پروفیل نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته ۲۰۰ الی ۵۰۰ تومان افزایش یافت برای ضخامت ۲ نرخ ۳۵ هزار و ۳۰۰ تومان و ضخامت ۲.۵ با نرخ ۳۴ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شد، اما پروفیل زد همچنان با نوسان همراهبوده و نرخ ثابتی از مبادی فروش اعلام شد.

در بخش مواد اولیه نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی و شمش فولادی نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته بدون تغییر اعلام شد.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =