کد خبر 6603
۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

عرضه شمش همچنان در کانال ۱۹ هزار تومانی

عرضه شمش همچنان در کانال ۱۹ هزار تومانی

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ششم شهریور ۱۴۰۲ قرار است ۱۶۰ هزار و ۶۷۰ تن محصول مربوط به زنجیره فولاد شامل تختال C، شمش بلوم، ورق سرد B و ورق گالوانیزه G در تابلوی معاملات این بازار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ششم شهریور ۱۴۰۲ قرار است ۱۶۰ هزار و ۶۷۰ تن محصول مربوط به زنجیره فولاد شامل تختال C، شمش بلوم، ورق سرد B و ورق گالوانیزه G در تابلوی معاملات این بازار قرار گیرد. این مقدار عرضه نسبت به هفته قبل ۳/۶ درصد کاهش دارد.

شمش بلوم عرضه شده در میان محصولات امروز ۱۷/۹ درصد کاهش حجم نسبت به هفته قبل داشته و با حجم ۱۳۳ هزار و ۷۴۰ تن و قیمت میانگین پایه ۱۹ هزار ۹۶۰ تومان بر روی تابلو معاملات خرید و فروش خواهد شد که تغییر قیمت محسوسی نسبت به هفته قبل ندارد، گفتنی است کمترین نرخ پایه عرضه شده برای این محصول ۱۸ هزار و ۹۰۰ تومان و بیشترین قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است. 

امروز همچنین عرضه انواع ورق‌ها در بورس کالا موجود است که ۶ هزار تن ورق سرد B با قیمت پایه ۳۰ هزار و ۷۸۱ تومان توسط دو شرکت صنایع هفت الماس و فولاد غرب آسیا به صورت تسویه نقدی برای تاریخ تحویل ۳۰ آبان و ۹ آذر برنامه‌ریزی شده است. نرخ این محصول نسبت به هفته قبل ۱/۱ درصد و حجم آن نیز ۲۰۰ درصد افزایش داشته است.

در میان محصولات عرضه شده ۵ هزار تن ورق گالوانیزه G با نرخ پایه ۳۹ هزار و ۴۶۴ تومان در حالی در تابلوی معاملات امروز قرار می‌گیرد که نسبت به هفته قبل تغییر حجمی نداشته و نرخ پایه آن نیز ۰/۴ درصد کاهش پیدا کرده است.

تصویر زیر جزئیات عرضه این محصولات را نشان می‌دهد.

عرضه شمش همچنان در کانال ۱۹ هزار تومانی

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =