کد خبر 6606
۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

در بازار آهن‌آلات دیروز عمدتا قیمت‌ها با روند ثابتی و بدون تغییر آنچنانی از اکثر مبادی فروش اعلام شد طوریکه نرخ اکثر کارخانجات میلگرد بدون تغییر اعلام و اکثر مقاطع فولادی با کاهش همراه بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، دیروز در بازار تهران قیمت هر دلار به ۴۸ هزار و ۹۹۵ تومان رسید این در حالی است که بازار آهن‌آلات عمدتا با روند ثابتی و بدون تغییر آنچنانی از اکثر مبادی فروش اعلام قیمت شد طوریکه نرخ اکثر کارخانجات میلگرد بدون تغییر اعلام شد و اکثر مقاطع فولادی با کاهش همراه بود.

در بخش محصولات ذوبی، میلگرد کارخانه و تیرآهن در کارخانه و انبار بین ۱۰۰ الی ۳۰۰ تومان کاهش یافته اما میلگرد انبار بدون تغییر اعلام شد.

در بخش محصولات نوردی نیز نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه و فولاد سبا) نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته با ۱۰۰ تومان کاهش برای ۶ رول عرض ۱/۵ به قیمت ۳۱ هزار و ۸۰۰ تومان و برای ۶ شیت ۱/۵*۶ به قیمت ۳۲ هزار تومان اعلام نرخ شد. نرخ انواع ورق (گالوانیزه، رنگی، روغنی و عرشه) و ورق سیاه اکسین و کاویان هم بدون تغییر بود.

همچنین قیمت انواع پروفیل آهن، پروفیل گالوانیزه و سایر پروفیل‌ها در اغلب شرکت‌ها با ثابت اعلام شدند اما قیمت پروفیل نیکان و قیمت پروفیل صابری در برخی ضخامت‌ها بین 100 تا 500 تومان افزایش داشتند.

در بخش مواد اولیه نیز نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته با ۵۰ تومان کاهش بین ۱۱ هزار و ۸۰۰ تا ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده اما شمش فولادی تغییر قیمتی نسبت به روز قبل آن نداشت.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =