کد خبر 6632
۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳

آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا گزارش می‌دهد:

ثبت ۵ درصد تقاضا نسبت به عرضه ورق رنگی

ثبت ۵ درصد تقاضا نسبت به عرضه ورق رنگی

در انتهای معاملات تالار صنعتی بورس کالای ایران از مجموع ۶۰ هزار و ۵۰۰ تن محصول عرضه شده با حذف ۱۵/۲ درصد از محصولات، حجمی به مقدار ۵۱ هزار و ۲۵۰ تن معامله شد که برای آن ۲۷ هزار و ۴۰۰ تن تقاضا وجود داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز هفتم شهریور ۱۴۰۲ در انتهای معاملات تالار صنعتی بورس کالای ایران از مجموع ۶۰ هزار و ۵۰۰ تن محصول عرضه شده شامل انواع ورق فولادی رنگی، گالوانیزه G، قلع اندود و آهن اسفنجی با حذف ۱۵/۲ درصد از محصولات حجمی به مقدار ۵۱ هزار و ۲۵۰ تن معامله شد که برای آن ۲۷ هزار و ۴۰۰ تن تقاضا وجود داشت.

ورق رنگی موجود در لیست عرضه امروز که توسط صنایع هفت الماس به مقدار هزار تن و نرخ پایه ۴۳ هزار تومان به ازای هر کیلو تعیین شده بود با میران تقاضای بسیار پایین ۵۰ تنی به طور کامل فروش رفت. نوع تسویه این محصول به صورت ۵۰ درصد نقدی و ۵۰ درصد اعتباری بود. 

ورق قلع اندود با ۲ هزار تن حجم عرضه و ۵۱ هزار تومان نرخ پایه، توسط صنایع فولاد توان آور آسیا برای تحویل هفتم آذر به صورت تسویه نقدی به طور کامل با میزان تقاضای ۲۰۰ تنی به فروش رفت.

ورق گالوانیزه G هم با ریزش ۵۶ درصدی به مقدار ۷ هزار و ۲۵۰ تن و افزایش نرخ پاایه به میزان ۱/۷ درصد با قیمت ۳۸ هزار و ۵۴۰ تومان میانگین نرخ پایه، به فروش رفت. دامنه قیمتی معامله شده برای این محصول بین ۳۷ هزار و ۵۲۵ تومان تا ۳۹ هزار و ۴۶۴ تومان ثبت شد.

تالار صنعتی بورس کالا امروز همچنین میزبان ۴۱ هزار تن آهن اسفنجی بود که توسط دو شرکت فولاد خوزستان و فولاد کاوه جنوب کیش به ترتیب با نرخ‌های پایه ۱۲ هزار و ۲۰ تومان و ۱۲ هزار و ۱۰۰ تومان تعیین شده که به طور کامب با میزان تقاضای ۲۱ هزار تنی به فروش رفت. این نرخ نسبت به عرضه روز شنبه میانگین نرخ پایه افت ۴۹۰ تومانی داشت. گفتنی است نوع تسویه این محصول برای فولاد خوزستان به صورت نقدی و برای کاوه جنوب کیش به صورت ۵۰ درصد اعتباری و ۵۰ درصد نقدی تعیین شده است.

تصویر زیر جزئیات بیشتری از عرضه‌های امروز به همراه نوسانات حجم و قیمت نسبت به هفته قبل را نشان می‌دهد.

ثبت ۵ درصد تقاضا نسبت به عرضه ورق رنگی

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =