کد خبر 6687
۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

پنجشنبه در بازار آهن چه گذشت؟

پنجشنبه در بازار آهن چه گذشت؟

روز پنجشنبه در بازار آهن و فولاد نرخ‌ اکثر محصولات فولادی در زیرمجموعه‌های مختلف فروش ثابت اعلام شد طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر قیمت بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، قیمت دلار روز پنجشنبه در بازار با کاهشی جزئی به قیمت ۴۸ هزار و ۹۹۳ تومان معامله شد، در بازار آهن وفولاد نیز نرخ‌ اکثر محصولات فولادی در زیرمجموعه‌های مختلف فروش ثابت اعلام شد طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

در بخش محصولات ذوبی، میلگرد انبار و تیرآهن در کارخانه و انبار بدون تغییر اعلام شده اما میلگرد کارخانه کاهش جزئی در حد ۱۰۰ تومان داشت. 

در بخش محصولات تخت فولادی نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا و آجدار پرسی) نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته با ۲۰۰ تومان افزایش همراه بوده و بری ۴ رول با عرض ۱/۵ نرخ ۳۲ هزار و ۹۰۰ تومان و برای ۵ رول با عرض ۱/۵ نرخ ۳۲ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام شد. در این میان اما نرخ انواع ورق (گالوانیزه، رنگی، روغنی و عرشه) و ورق سیاه اکسین و کاویان بدون تغییر اعلام شد.

همچنین نرخ انواع قوطی و پروفیل و پروفیل زد نسبت به نرخ اعلامی روز قبل آن بدون تغییر اعلام شد.

در بخش مواد اولیه نیز نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی و شمش فولادی هم نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته بدون تغییر بود.

پنجشنبه در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =