کد خبر 6719
۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا گزارش می‌دهد:

ثبت تقاضای ۳۰ هزار تنی برای آهن اسفنجی بریکت

ثبت تقاضای ۳۰ هزار تنی برای آهن اسفنجی بریکت

در انتهای معاملات امروز تنها محصول زنجیره فولاد با حذف هزار تن از آهن اسفنجی بریکت، ۲۰ هزار تن از آن که توسط صبا فولاد خلیج فارس عرضه شده بود معامله شده و با ۳۰ هزار تن تقاضا مواجه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ قرار بود تنها محصول عرضه شده از زنجیره فولاد به حجم ۲۱ هزار تن آهن اسفنجی بریکت که از طرف دو شرکت عرضه شده بر روی تابلوی بورس کالا مورد معامله قرار گیرد که در انتهای معاملات با حذف هزار تن از این محصول، ۲۰ هزار تن از آن که توسط صبا فولاد خلیج فارس عرضه شده بود معامله شده و با ۳۰ هزار تن تقاضا مواجه شد.

ثبت تقاضای ۳۰ هزار تنی برای آهن اسفنجی بریکت

طبق روال هر یکشنبه، تالار صنعتی بورس کالا امروز میزبان ۲۱ هزار تن آهن اسفنجی بریکت است که نسبت به هفته گذشته تغییر حجمی نداشته و نرخ پایه آن به مبلغ ۱۲ هزار و ۸۹۳ تومان تعیین شده که نسبت به هفته قبل تغییر محسوسی نداشته است.

از مجموع آهن اسفنجی بریکت عرضه شده امروز هزار تن توسط شرکت پارس پولاد یاران با نرخ پایه ۱۲ هزار و ۷۱۰ تومان عرضه شده بود که به طور کامل خذف شد در نتیجه فقط ۲۰ هزار تن عرضه شده توسط صبا فولاد خلیج قارس با نرخ پایه ۱۳ هزار و ۷۷ تومان به فروش رفت. گفتنی است این شانزدهمین عرضه شرکت پارس پولاد یاران در سال ۱۴۰۲ در عرضه این محصول است که تا به حال نیز بدون متقاضی خرید بوده و از تابلوی معاملات حذف شده است.

نوع تسویه برای هر دو محصول به صورت نقدی تعیین شده بود.

تصویر زیر جزئیات معاملات این محصولات را نشان می‌دهد.

ثبت تقاضای ۳۰ هزار تنی برای آهن اسفنجی بریکت

کد خبر 6719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =