کد خبر 6729
۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

در بازار دیروز قیمت دلار به قیمت ۴۹ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد، بازار آهن‌آلات نیز درگیر نوسانات مختلف در طول روز بود طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، در بازار دیروز قیمت دلار با رشد قابل توجهی به کانال ۵۰ هزار تومان نزدیک شد و به قیمت ۴۹ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد، بازار آهن‌آلات نیز درگیر نوسانات مختلف در طول روز بود طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی افزایش یافت.

در بخش محصولات ذوبی نیز تیرآهن در کارخانه با ۱۰۰ الی ۳۰۰ تومان افزایش بین ۲۵ هزار و ۴۰۰ تومان تا ۲۷ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد.

همچنین میلگرد در کارخانه و انبار ۱۰۰ الی ۳۰۰ تومان افزایش ذاشته و بین قیمت‌های ۲۴ هزار و ۷۰۰ تا ۲۷ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد.

در بخش محصولات تخت فولادی نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا، اکسین و آجدار پرسی) و نرخ انواع ورق (گالوانیزه، رنگی، روغنی و عرشه ) نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته با ۲۰۰ الی ۵۰۰ تومان افزایش به نرخ‌های ۳۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳۳ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش رفته و ورق سیاه کاویان بدون تغییر اعلام شد.

در این میان نرخ انواع قوطی پروفیل نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته نیز با افت ۲۰۰ تومانی همراه بوده و بین ۳۴ هزار و ۴۰۰ تا ۳۵ هزار تومان معامله شد، نرخ پروفیل زد نیز بدون تغییر اعلام شد.

در بخش مواد اولیه نیز نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته ۵۰ الی ۱۰۰ تومان افزایش داشته و شمش فولادی نسبت  بدون تغییر قیمت بین ۲۱ هزار و ۴۵۰ تا ۲۲ هزار تومان به فروش رفت.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =