کد خبر 6786
۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

پنجشنبه در بازار آهن چه گذشت؟

پنجشنبه در بازار آهن چه گذشت؟

روز پنجشنبه دلار با قیمت ۴۹ هزار و ۶۵۰ تومان مبادله شد این در حالی است که در بازار نیمه تعطیل این روز عملا تحرکات خاصی وجود نداشت و نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، روز پنجشنبه بازار ارز نوسانات چندانی نداشته و قیمت دلار با کمی اصلاح حدود ۴۹ هزار و ۶۵۰ تومان مبادله شد این در حالی است که در بازار نیمه تعطیل این روز عملا تحرکات خاصی وجود نداشت و نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

در بخش محصولات ذوبی، تیرآهن در کارخانه و انبار اعلام قیمت نشده اما میلگرد کارخانه ۱۰۰ الی ۲۰۰ تومان کاهش داشته و بارگیری از انبار بدون تغییر اعلام شد.

همچنین در بخش محصولات تخت فولادی نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا، اکسین، کاویان و آجدار پرسی) و انواع ورق (گالوانیزه، رنگی، روغنی و عرشه) نسبت به نرخ اعلامی روز سه شنبه بدون تغییر اعلام شده و بین نرخ‌های بین ۳۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳۳ هزار و ۷۰۰ تومان برای انواع محتلف معامله شد.

نرخ انواع قوطی پروفیل و پروفیل زد نسبت به نرخ اعلامی روز سه شنبه تغییر قیمتی نداشت و با نرخ‌های بین ۳۴ هزار و ۵۰۰ تا ۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رفت. 

در بخش مواد اولیه نیز نرخ پیشنهادی از طرف اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی و شمش فولادی اعلام نشد.

پنجشنبه در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =