کد خبر 6804
۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴

گزارش اختصاصی آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا

نرخ پایه آهن اسفنجی بریکت وارد ۱۳ هزار تومان شد

نرخ پایه آهن اسفنجی بریکت وارد ۱۳ هزار تومان شد

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران، امروز تنها یک محصول از زنجیره فولاد به حجم ۲۲ هزار تن شامل آهن اسفنجی بریکت که از طرف دو شرکت عرضه شده بر روی تابلوی بورس کالا قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ قرار است تنها یک محصول از زنجیره فولاد به حجم ۲۲ هزار تن شامل آهن اسفنجی بریکت که از طرف دو شرکت عرضه شده بر روی تابلوی بورس کالا قرار گیرد.

طبق روال هر یکشنبه، تالار صنعتی بورس کالا امروز میزبان ۲۲ هزار تن آهن اسفنجی بریکت است که نسبت به هفته گذشته افزایش ۴.۷ درصدی در حجم عرضه داشته و نرخ پایه آن به مبلغ ۱۳ هزار و ۹۸ تومان تعیین شده که نرخ پایه آن نیز نسبت به هفته قبل تافزایش ۱/۵ درصدی داشته است.

از مجموع آهن اسفنجی بریکت عرضه شده امروز دو هزار تن توسط شرکت پارس پولاد یاران با نرخ پایه ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان و ۲۰ هزار تن با نرخ پایه ۱۳ هزار و ۳۹۶ تومان توسط صبا فولاد خلیج فارس عرضه شده است. گفتنی است این هفدهمین عرضه شرکت پارس پولاد یاران در سال ۱۴۰۲ در عرضه این محصول است که تا به حال نیز بدون متقاضی خرید بوده و از تابلوی معاملات حذف شده است.

نوع تسویه برای هر دو محصول به صورت نقدی تعیین شده است.

تصویر زیر جزئیات عرضه این محصولات را نشان می‌دهد.

نرخ پایه آهن اسفنجی بریکت وارد ۱۳ هزار تومان شد

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =