کد خبر 6805
۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

بازار آهن‌آلات فعلا سردرگم بین رکود و نوسان دلار بوده اما در کل می‌توان گفت شرایط فعلا پایدار است در معاملات دیروز نیز نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، دیروز قیمت دلار تهران افزایشی شد و در مرز ۵۰ هزار تومان معامله شد اما نتوانست وارد این کانال شود و پیش‌روی کند، بازار آهن‌آلات نیز فعلا سردرگم بین رکود و نوسان دلار بوده و قیمت‌ها در مقاطع مختلف روزانه تغییرات نسبی دارد اما در کل می‌توان گفت شرایط فعلا پایدار است در معاملات دیروز نیز نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

در بخش محصولات ذوبی نرخ اکثر کارخانه های میلگرد نسبت به نرخ اعلامی روز پنجشنبه ببا ۵۰ تومان کاهش همراه بوده و بین ۲۵ هزار و ۳۰۰ تا ۲۸ هزار و ۳۵۰ برای انواع سایزهای مختلف اعلام شد.

نرخ تیرآهن نیز در کارخانه و انبار از طرف اکثر شرکت‌ها خصوصا ذوب آهن اصفهان به دلیل نوسانات گسترده اعلام قیمت نشد.

همچنین در میان محصولات تخت فولادی نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا و آجدار پرسی) نسبت به نرخ اعلامی روز پنجشنبه ۱۰۰ الی ۳۰۰ تومان و ورق رنگی و روغنی ۳۰۰ الی ۴۰۰ تومان افزایش داشته و بین نرخ‌های ۳۲ هزار و ۸۰۰ تا ۳۴ هزار و ۸۰۰ به فروش رفت. در این میان نرخ انواع ورق (گالوانیزه و عرشه ) و ورق سیاه اکسین و کاویان نیز بدون تغییر اعلام شد.

برای انواع انواع محصولات قوطی و پروفیل نسبت به نرخ اعلامی روز پنجشنبه، قیمت‌ها تغییری نداشت و بین ۳۴ هزار و ۵۰۰ تا ۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رفت، نرخ پروفیل زد نیز به علت وجود حباب اعلام نشد.

در بخش مواد اولیه نیز نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی و شمش فولادی ثابت بوده و برای شمش نرخ‌های بین ۲۱ هزارو ۶۰۰ تا ۲۲ هزار و ۱۵۰ تومان به اعلام شد.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =