کد خبر 6823
۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

در بازار آهن و فولاد تغییرات نوسانی مختلفی بر نرخ‌ها حاکم بوده و برخی افزایش و برخی کاهشی و موارد زیادی نیز بدون تغییر بودند طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد بدون تغییر اعلام شد و اکثر مقاطع فولادی افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، در معاملات دیروز دلار نرخ این ارز با کاهش حدود ۲۰۰ تومان به ۴۹ هزار و ۶۶۲ تومان رسید اما در بازار آهن فولاد تغییرات نوسانی مختلفی بر نرخ‌ها حاکم بوده و برخی افزایش و برخی کاهشی و موارد زیادی نیز بدون تغییر بودند طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد بدون تغییر اعلام شد و اکثر مقاطع فولادی افزایش یافت.
◽️نرخ اکثر کارخانه های میلگرد نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته بدون تغییر اعلام شد.

نرخ میلگرد در معاملات دیروز در کارخانه و انبار نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته با ۵۰ الی ۳۰۰ تومان افزایش همراه بوده و بین ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان به فروش رفت.

اما نرخ اعلامی برای تیرآهن در کارخانه نسبت به نرخ اعلامی روز قبل آن ۱۰۰ الی ۱۵۰ تومان کاهش داشته و بین ۲۵ هزار و ۷۰۰ تا ۲۷ هزار و ۷۵۰ تومان در خرید و فروش شد.

در بین محصولات تخت فولادی نیز نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا و آجدار پرسی) نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته ۲۰۰ تومان افزایش داشته و به نرخ‌های ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۳۵ هزار تومان معامله شد. اما نرخ انواع ورق (گالوانیزه، رنگی و عرشه) و ورق سیاه اکسین و کاویان بدون تغییر اعلام شد.

همچنین نرخ انواع قوطی پروفیل با ۵۰۰ الی ۶۰۰ تومان افزایش همراه بود وبه قیمت‌های  ۳۵ هزار و ۱۰۰ تا ۳۶ هزار و ۱۰۰ تومان به فروش رفت، نرخ پروفیل زد نیز اعلام نشد.

نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی نیز با ۵۰ الی ۴۰۰ تومان افزایش همراه بوده و بین ۱۲ هزار و ۳۰۰ تا ۱۳ هزار و ۵۰ تومان اعلام شد اما شمش فولادی ثبات نرخ داشته و به قیمت های بین ۲۱ هزار و ۶۰۰ تا ۲۲ هزار و ۱۵۰ تومان اعلام شد

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ف

کد خبر 6823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =